Hjælp - gravid eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.966 visninger
25 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. april 2023

Anonym trådstarter

Hej med jer! Jeg skal have mens om to dage og har den sidste uge været plaget af oppustet mave, trykken/ondt i underlivet, lidt ømme bryster osv. Derfor tog jeg denne test i morges (en tidlig test). Vil I mene den er positiv eller negativ? Fornemmer selv en meget svag streg, men måske ser jeg spøgelser? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2023

AnoMor

Anonym skriver:

Hej med jer! Jeg skal have mens om to dage og har den sidste uge været plaget af oppustet mave, trykken/ondt i underlivet, lidt ømme bryster osv. Derfor tog jeg denne test i morges (en tidlig test). Vil I mene den er positiv eller negativ? Fornemmer selv en meget svag streg, men måske ser jeg spøgelser? 

De ser begge negative ud. Men afvent og de om menstruation udebliver også prøv og test igen hvis den gør det 

Anmeld Citér

29. april 2023

Baby.mamma

Ikke ud fra de billeder dér 

Anmeld Citér

29. april 2023

Anonymvic

Profilbillede for Anonymvic

Desværre negativ. De symptomer kan jeg også have før mens

Anmeld Citér

29. april 2023

Unicorn1

29. april 2023

Anonym

Negativ, symptomerne kan også være mens på vej, de ligner jo desværre hinanden.

Anmeld Citér

30. april 2023

Mettep157

Profilbillede for Mettep157

Synes jeg kan Ane noget men er i tvivl om det er skyggen fra selve testen der drille mine øjne har du et billede hvor den er skilt ad? Eller evt taget en anden der ikke er i plastik hylster?

Anmeld Citér

30. april 2023

Anonym trådstarter

Mettep157 skriver:

Synes jeg kan Ane noget men er i tvivl om det er skyggen fra selve testen der drille mine øjne har du et billede hvor den er skilt ad? Eller evt taget en anden der ikke er i plastik hylster?

Ja nemlig, jeg har det selv på samme måde �� Har slet ikke haft tænkt på, at tage dem ud af deres hylster - det må jeg prøve med testen i morgen. Har forsøgt at redigere farverne på billederne nu - hjælper det? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

30. april 2023

Anonym

Hvis du har behov for at redigere eller pille ved billedet så betragt den som negativ prøv evt om 2-3 dage hvis du mener du selv kan se noget så burde du ikke være i tvivl der. Men den test du har lagt op er desværre negativ. 

Anmeld Citér

30. april 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis du har behov for at redigere eller pille ved billedet så betragt den som negativ prøv evt om 2-3 dage hvis du mener du selv kan se noget så burde du ikke være i tvivl der. Men den test du har lagt op er desværre negativ. 

Du har nok ret. Jeg må se om min menstruation dukker op eller ej

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.