Hvor meget, eller hvor lidt, skal man accepterer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2023

Cerenia

Det er desværre normal normering - jeg vil ligefrem sige god normering i forhold til andre steder. At det er dybt kritisabelt og forkert der er sådan kan vi godt blive enige om

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2023

Anonym

Jeg ville, hvis jeg havde mulighed for det, trække mit barn ud og hjemmepasse det til skolestart. 

Vores børn har gået i fri-børnehave, hvor skolen har ligget i forlængelse med. Da de blev til storebørnsgruppe, var de i en såkaldt udegruppe. Her var de "kun" ca. 12-13 børn med 3 pædagoger. De var på vildt mange ture, svømmehal hver torsdag og maddage over bål. Jeg elskede det, ligeledes gjorde vores børn. Jeg ville slet ikke kunne acceptere så mange børn til så få pædagoger, men det er et temperamentsspørgsmål og en prioritering. Vi har valgt at køre efter institution og skole, så altså 17 km fra vores hjem. Men det har fungeret, vores børn har haft en fantastisk børnehave - og skolegang, som jeg virkelig ikke ville have været foruden. 

Jeg er ikke ude på at skabe en diskussion, det er vores valg og vores prioritering af børnehave og skole. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.