Jeg er så frustreret.. har brug for luft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2023

Minime2018

Profilbillede for Minime2018
Anonym skriver:

Ja det er vigtige ting for mig. Ellers havde jeg også bare været ligeglad. 

Ok, nogle gange kan man nemlig godt blive så vred at det handler om noget andet end tingene. Er tæt på at synes du skal kontakte hans ven eller mor og bede dem om at få dine ting så du kan få dem. Måske konfliktoptrappende, men hvis der ikk er hul igennem må du jo prøve noget andet. Sender kram og håber snart det lægger sig så du kan komme videre og finde ro

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2023

Anonym trådstarter

Kir skriver:

Jeg er lidt beskyttende eller kan man sige privat omkring mine ting, så jeg ville synes det var lidt invaderende at han skulle stå og pakke det ned. Også fordi jeg gerne ville være sikker på at alt kom med. Og så særligt i en situation hvor man er uvenner, det ville bare forstærke følelsen.

Kan godt se det er udfordrende når I bor langt fra hinanden, det havde jeg ikke lige tænkt på. Og kan også godt se udfordringen med hans datter. 

Der er ikke noget af hans familie eller venner du kan alliere dig med? Som kan overtale ham til at give dig tingene og hjælpe med du får dem?

Ellers kan jeg google mig til at man kan kontakte fogedretten hvis man kan bevise at det er ens ting. Den løsning kan du jo evt undersøge.

Ellers er der nok desværre ikke så meget at gøre. Men det gør det ikke mindre frustrerende

Nåh på den måde. Det forstår jeg så godt. Men sådan er han ikke. Beskyttende overfor sine ting på den måde. Det kender jeg ham godt nok til  

Præcis, det ville simpelthen være så synd for hende. Så det kunne jeg aldrig gøre mod hende. 

nej desværre ikke. Hvis jeg allierer mig med hans familie. Så risikerer jeg at han også bliver sur på dem. Det vil jeg ikke blande dem ind i. 

det er lidt langt at gå med fogedretten synes jeg. Men lige nu er det også mest bare frustrationer. Selvom det er ting der betyder noget for mig. Så det ikk noget jeg står og mangler her og nu. Også det jo frustrationen i at jeg gerne vil komme videre i mit liv. Det er bare ikke nemt når han har dem og det dermed ikke er rigtig afsluttet endnu. 

Anmeld Citér

26. april 2023

Anonym trådstarter

Minime2018 skriver:

Ok, nogle gange kan man nemlig godt blive så vred at det handler om noget andet end tingene. Er tæt på at synes du skal kontakte hans ven eller mor og bede dem om at få dine ting så du kan få dem. Måske konfliktoptrappende, men hvis der ikk er hul igennem må du jo prøve noget andet. Sender kram og håber snart det lægger sig så du kan komme videre og finde ro

Tak for kram. 

Jeg vil ikke involverer hans familie. Det kender jeg dem slet ikke godt nok til. Og som du selv siger. Det er bare mere konflikoptrappende og vil ikke risikerer at han så også bliver sur på dem pga mig. 

men ja tingene betyder noget. Men indrømmer også at der også ligger noget princip indover. Princippet i at man ikke behandler andre på den måde og at det er mine ting 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.