Kir skriver:
Jeg er lidt beskyttende eller kan man sige privat omkring mine ting, så jeg ville synes det var lidt invaderende at han skulle stå og pakke det ned. Også fordi jeg gerne ville være sikker på at alt kom med. Og så særligt i en situation hvor man er uvenner, det ville bare forstærke følelsen.
Kan godt se det er udfordrende når I bor langt fra hinanden, det havde jeg ikke lige tænkt på. Og kan også godt se udfordringen med hans datter.
Der er ikke noget af hans familie eller venner du kan alliere dig med? Som kan overtale ham til at give dig tingene og hjælpe med du får dem?
Ellers kan jeg google mig til at man kan kontakte fogedretten hvis man kan bevise at det er ens ting. Den løsning kan du jo evt undersøge.
Ellers er der nok desværre ikke så meget at gøre. Men det gør det ikke mindre frustrerende 
Nåh på den måde. Det forstår jeg så godt. Men sådan er han ikke. Beskyttende overfor sine ting på den måde. Det kender jeg ham godt nok til
Præcis, det ville simpelthen være så synd for hende. Så det kunne jeg aldrig gøre mod hende.
nej desværre ikke. Hvis jeg allierer mig med hans familie. Så risikerer jeg at han også bliver sur på dem. Det vil jeg ikke blande dem ind i.
det er lidt langt at gå med fogedretten synes jeg. Men lige nu er det også mest bare frustrationer. Selvom det er ting der betyder noget for mig. Så det ikk noget jeg står og mangler her og nu. Også det jo frustrationen i at jeg gerne vil komme videre i mit liv. Det er bare ikke nemt når han har dem og det dermed ikke er rigtig afsluttet endnu.
Anmeld
Citér