Jeg er så frustreret.. har brug for luft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.592 visninger
12 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. april 2023

Anonym trådstarter

Argh!!! Jeg er så rasende og frustreret lige pt. !! 
min kæreste (nu ex) og jeg gik fra hinanden for 1,5 måned siden. 
bruddet skete i et skænderi som omhandlede samme problemstilling som mange gange før. Hvad det omhandlede er irrelevant. Det er ikke der frustrationen ligger. 

jeg tog det rigtig hårdt i starten og ønskede og håbede hele tiden han kom tilbage når vreden havde lagt sig. Det skete dog ikke. Men det er også ligemeget nu. 

frustrationen ligger i at jeg stadig har ting hos ham. Han har fået sine ting. Dem lagde jeg pænt i nogle poser og kørte ud og stillede foran hans hoveddør mens han var på arbejde. 
jeg har flere gange nu skrevet til ham og spurgt ind til hvornår jeg kan få dem så det kan afsluttes ordenligt og jeg kan komme videre. Men intet svar. Han tager heller ikke telefonen når jeg ringer til ham. 

kan simpelthen ikke forstår hvorfor at han ikke bare han svare eller skrive og sige at tingene er pakket og står foran hans hoveddør så kan jeg hente dem mens han er på arbejde så vi ikke behøver at tale sammen. Men ikke engang det vil han svare på. 

jeg vil ikke bare køre derud. For jeg ved aldrig hvornår han er hjemme når han er børnefri. Og når han har ungerne vil jeg ikke bare troppe op da de ikke skal være en del af det her. Jeg ville selv blive rasende hvis han dukkede uanmeldt op her mens han vidste at mit barn var her. 

Når han nu netop ikke vil snakke med ham eller have noget med mig at gøre eller hvis det er fordi han har fundet en anden eller bare kommer videre. Så burde det da også være i hans interesse at få afleveret tingene så der intet var mellem os mere. 

ej men altså jeg er simpelthen så uforstående over folk der kan behandle andre på den måde. Som om at man intet som helst har haft af betydning for hinanden.  

tak hvis du læste så langt. Havde som beskrevet bare brug for luft og komme ud med tankerne. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2023

Kir

Det lyder som om han bærer nag efter jeres brud og bruger det her til at straffe dig. Kan godt forstå du er mega frustreret. Vil dog lige sige, at hvis det var mig ville jeg nok blive lidt sur hvis min ex havde pakket alle mine ting for mig. Men jeg ville dog aldrig opføre mig som han gør. 

Går ud fra det er børn han har med en ex? Hvis det var mig og det var ting der betød meget for mig, så ville jeg enten komme forbi nogle dage hvor børnene ikke var der. Hvis han ikke er hjemme der, så ville jeg bare dukke op selvom hans børn var der. Du kan jo beslutte at uanset hvad, så bevarer du roen og lader være med at optrappe en evt konflikt. Hvis han så ter sig, så er det ikke dit ansvar overfor børnene.

Alternativt kan du skrive en besked til ham om at du har prøvet at undgå at involvere børnene, men du skal have dine ting. Så hvis han ikke svarer dig inden i morgen, så finder du en dag hvor du kommer forbi og henter tingene.

Anmeld Citér

26. april 2023

Tami

Profilbillede for Tami

Måske svarer han ikke da han så ved at der ikke er mere mellem jer når dine ting er hentet? At han måske i bund og grund ikke ønsker at det skal slutte? 

Uanset om I går fra hinanden endegyldigt eller ej så tror jeg I skal have talt sammen. Om ikke andet så for at komme videre på en god måde uden at der er noget uafklaret/konflikter mellem jer. 

Anmeld Citér

26. april 2023

Anonym trådstarter

Kir skriver:

Det lyder som om han bærer nag efter jeres brud og bruger det her til at straffe dig. Kan godt forstå du er mega frustreret. Vil dog lige sige, at hvis det var mig ville jeg nok blive lidt sur hvis min ex havde pakket alle mine ting for mig. Men jeg ville dog aldrig opføre mig som han gør. 

Går ud fra det er børn han har med en ex? Hvis det var mig og det var ting der betød meget for mig, så ville jeg enten komme forbi nogle dage hvor børnene ikke var der. Hvis han ikke er hjemme der, så ville jeg bare dukke op selvom hans børn var der. Du kan jo beslutte at uanset hvad, så bevarer du roen og lader være med at optrappe en evt konflikt. Hvis han så ter sig, så er det ikke dit ansvar overfor børnene.

Alternativt kan du skrive en besked til ham om at du har prøvet at undgå at involvere børnene, men du skal have dine ting. Så hvis han ikke svarer dig inden i morgen, så finder du en dag hvor du kommer forbi og henter tingene.

Af ren nysgerrighed. Hvorfor ville du blive sur over det ? Ville du ikke bare være glad for at have fået dine ting? 

Det er børn han har med sin ex ja. Vi har ingen fælles børn. 
problemet er at når han ikke har børn så ved jeg aldrig hvornår han er hjemme. Så jeg kan ikke bare dukke op. Og det er en lang tur at tage hvis han så ikke har stillet mine ting ud. Og da han jo ikke svare mig ved jeg ikke om de bliver stillet ud når jeg beder ham om det. 
Hans yngste var meget knyttet til mig. Så ville aldrig kunne gøre der mod hende og bare dukke op mens hun er der for at hente mine ting. Hun ville blive så ked af det når jeg så kørte igen med det samme. 
Desuden tror jeg slet ikke at han ville åbne døren hvis jeg bare dukkede op. Og slet ikk hvis den yngste er der. 

Har skrevet utallige gange at han skal have dem. Men igen intet svar også vi tilbage til det her med at jeg ikke bare vil dukke op. 

Anmeld Citér

26. april 2023

Soonmom

Hvis I har børn sammen, snakker I vel sammen omkring børnene ? I må vel også mødes når I skal "bytte"?

Anmeld Citér

26. april 2023

Anonym trådstarter

Tami skriver:

Måske svarer han ikke da han så ved at der ikke er mere mellem jer når dine ting er hentet? At han måske i bund og grund ikke ønsker at det skal slutte? 

Uanset om I går fra hinanden endegyldigt eller ej så tror jeg I skal have talt sammen. Om ikke andet så for at komme videre på en god måde uden at der er noget uafklaret/konflikter mellem jer. 

Den tanke har også strejfet mig. Men omvendt. Hvis det er tilfældet. Så er det ds godt nok en træls opførsel. Det er da ihverfald ikke sådan at jeg får lyst til at give det en chance igen en dag. 

Jeg er egentlig nået dertil med den her opførsel at jeg er ligeglad med om der er konflikter fremad rettet mellem os. Så ved ikie rigtig hvad vi skulle snakke om. At jeg er frustreret over hans opførsel? Det ved han godt jeg er.. at han er ked af det hvad grunden end måtte være? Det er jeg egebtlig ligeglad med. For der er ingen undskyldning for det i mine øjne 

Anmeld Citér

26. april 2023

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Hvis I har børn sammen, snakker I vel sammen omkring børnene ? I må vel også mødes når I skal "bytte"?

Vi har ikke børn sammen 

Anmeld Citér

26. april 2023

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Er det vigtige ting for dig. For hvis det “bare” er cremer, en oplader og tøj, så ville jeg skide højt og flot på det og parkere det. 

Anmeld Citér

26. april 2023

Anonym trådstarter

Minime2018 skriver:

Er det vigtige ting for dig. For hvis det “bare” er cremer, en oplader og tøj, så ville jeg skide højt og flot på det og parkere det. 

Ja det er vigtige ting for mig. Ellers havde jeg også bare været ligeglad. 

Anmeld Citér

26. april 2023

Kir

Anonym skriver:

Af ren nysgerrighed. Hvorfor ville du blive sur over det ? Ville du ikke bare være glad for at have fået dine ting? 

Det er børn han har med sin ex ja. Vi har ingen fælles børn. 
problemet er at når han ikke har børn så ved jeg aldrig hvornår han er hjemme. Så jeg kan ikke bare dukke op. Og det er en lang tur at tage hvis han så ikke har stillet mine ting ud. Og da han jo ikke svare mig ved jeg ikke om de bliver stillet ud når jeg beder ham om det. 
Hans yngste var meget knyttet til mig. Så ville aldrig kunne gøre der mod hende og bare dukke op mens hun er der for at hente mine ting. Hun ville blive så ked af det når jeg så kørte igen med det samme. 
Desuden tror jeg slet ikke at han ville åbne døren hvis jeg bare dukkede op. Og slet ikk hvis den yngste er der. 

Har skrevet utallige gange at han skal have dem. Men igen intet svar også vi tilbage til det her med at jeg ikke bare vil dukke op. 

Jeg er lidt beskyttende eller kan man sige privat omkring mine ting, så jeg ville synes det var lidt invaderende at han skulle stå og pakke det ned. Også fordi jeg gerne ville være sikker på at alt kom med. Og så særligt i en situation hvor man er uvenner, det ville bare forstærke følelsen.

Kan godt se det er udfordrende når I bor langt fra hinanden, det havde jeg ikke lige tænkt på. Og kan også godt se udfordringen med hans datter. 

Der er ikke noget af hans familie eller venner du kan alliere dig med? Som kan overtale ham til at give dig tingene og hjælpe med du får dem?

Ellers kan jeg google mig til at man kan kontakte fogedretten hvis man kan bevise at det er ens ting. Den løsning kan du jo evt undersøge.

Ellers er der nok desværre ikke så meget at gøre. Men det gør det ikke mindre frustrerende

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.