Argh!!! Jeg er så rasende og frustreret lige pt. !!
min kæreste (nu ex) og jeg gik fra hinanden for 1,5 måned siden.
bruddet skete i et skænderi som omhandlede samme problemstilling som mange gange før. Hvad det omhandlede er irrelevant. Det er ikke der frustrationen ligger.
jeg tog det rigtig hårdt i starten og ønskede og håbede hele tiden han kom tilbage når vreden havde lagt sig. Det skete dog ikke. Men det er også ligemeget nu.
frustrationen ligger i at jeg stadig har ting hos ham. Han har fået sine ting. Dem lagde jeg pænt i nogle poser og kørte ud og stillede foran hans hoveddør mens han var på arbejde.
jeg har flere gange nu skrevet til ham og spurgt ind til hvornår jeg kan få dem så det kan afsluttes ordenligt og jeg kan komme videre. Men intet svar. Han tager heller ikke telefonen når jeg ringer til ham.
kan simpelthen ikke forstår hvorfor at han ikke bare han svare eller skrive og sige at tingene er pakket og står foran hans hoveddør så kan jeg hente dem mens han er på arbejde så vi ikke behøver at tale sammen. Men ikke engang det vil han svare på.
jeg vil ikke bare køre derud. For jeg ved aldrig hvornår han er hjemme når han er børnefri. Og når han har ungerne vil jeg ikke bare troppe op da de ikke skal være en del af det her. Jeg ville selv blive rasende hvis han dukkede uanmeldt op her mens han vidste at mit barn var her.
Når han nu netop ikke vil snakke med ham eller have noget med mig at gøre eller hvis det er fordi han har fundet en anden eller bare kommer videre. Så burde det da også være i hans interesse at få afleveret tingene så der intet var mellem os mere.
ej men altså jeg er simpelthen så uforstående over folk der kan behandle andre på den måde. Som om at man intet som helst har haft af betydning for hinanden. 
tak hvis du læste så langt. Havde som beskrevet bare brug for luft og komme ud med tankerne.
Anmeld
Citér