Et crush

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.184 visninger
18 svar
13 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. april 2023

Anonym trådstarter

Lidt rodet opslag.. 

Mig og min kæreste venter barn sammen.. står i den situation at han nu er nervøs for at komme med op og besøge min familie pga min søster.. hun er åbenbart endt i at ha et crush på ham.. hun tager ikk et nej som et svar.. siger vi direkte til hende at hun ikk skal klistrer op a ham, går der 2 min, så gør hun det igen.. både ham, mig og resten a min familie har sagt til hende at han ikk bryder sig om den adfærd hun har overfor ham.. 

Hvordan pokker ville i håndtere det?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2023

Mor11

Profilbillede for Mor11

Æh. Hvor gammel er hun? Er hun normalt begavet? 

Anmeld Citér

25. april 2023

CKJ

Profilbillede for CKJ

Det lyder da ret underligt en søster har da ingen ret til, at ødelægge dit forhold til din kæreste 

Anmeld Citér

25. april 2023

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Det må være en joke! Med mindre du er helt seriøs hun har en eller anden form for hjerneskade eller også har din kæreste ikke sagt tydeligt nok at hun skal ta sig sammen. Forstår hun det ikke første gang så må man sige det meget tydeligt og bestemt. Lidt ligesom med hunde eller småbørn. 

Anmeld Citér

25. april 2023

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Æh. Hvor gammel er hun? Er hun normalt begavet? 

Hun er 23.. men tror måske der er lidt daddy issues pga hård opvækst.. 

Anmeld Citér

25. april 2023

Anonym trådstarter

Minime2018 skriver:

Det må være en joke! Med mindre du er helt seriøs hun har en eller anden form for hjerneskade eller også har din kæreste ikke sagt tydeligt nok at hun skal ta sig sammen. Forstår hun det ikke første gang så må man sige det meget tydeligt og bestemt. Lidt ligesom med hunde eller småbørn. 

Det er helt seriøst.. vi har efterhånden prøvet alt.. sidste mulighed, som jeg kan se, er at det kun er mig der kommer når hun er der.. vi startede med hint og gik over i direkte og bestemt tale til hende.. 

Anmeld Citér

25. april 2023

Anonym

Bor din søster hos den familie I skal besøge? Hvis ikke, ville jeg lade være med at invitere hende. Og i og med du siger, at resten af familien også har fortalt hende, at hun er upassende, så tænker jeg at alle har fin forståelse for det.

Hvis I ikke kan undgå at hun er der, må din kæreste jo sige højlydt og direkte fra hver gang hun går for vidt. På en pæn måde selvfølgelig fx "så Marie, nu skal du lige flytte dig". 

Anmeld Citér

25. april 2023

Anonym trådstarter

CKJ skriver:

Det lyder da ret underligt en søster har da ingen ret til, at ødelægge dit forhold til din kæreste 

Føler ikk det blir ødelagt, men han er træt a hende.. er jeg Oz selv for den sags skyld.. er lidt bekymret for om der skal sorteres ud i familie arrangementer udefra om hun er der eller ikk er.. 

Anmeld Citér

25. april 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Bor din søster hos den familie I skal besøge? Hvis ikke, ville jeg lade være med at invitere hende. Og i og med du siger, at resten af familien også har fortalt hende, at hun er upassende, så tænker jeg at alle har fin forståelse for det.

Hvis I ikke kan undgå at hun er der, må din kæreste jo sige højlydt og direkte fra hver gang hun går for vidt. På en pæn måde selvfølgelig fx "så Marie, nu skal du lige flytte dig". 

Hun bor der ikk.. overvejelserne kører Oz på, om det kun er mig der kommer på besøg når hun Oz er der.. og så hemmeligholde når han er med..

Anmeld Citér

25. april 2023

Anonym

oz ������

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.