Ved at gå men hold op det gør ondt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2023

Anonym trådstarter

Det ved jeg godt han gør han mener dog ikke selv han har nået misbrug.

Det værste er når hverdagen med alle ungerne køre er det jo dejligt vi har det godt når det er og jeg elsker ham virkelig højt og mine børn er så glade for ham og for hinanden de er faktisk de største tabere i det her   Mine piger på 7 og 9 år er endelig i trivsel de har haft det svært og nu ødelægger jeg det igen

Jeg har virkelig ikke lyst til at skulle flytte og stå alene med alt igen eller undvære ham i mit liv 

Men bliver jo nok nød til det

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2023

Anonym

Min far var alkoholiker og var meget vred når han var fuld. Det var forfærdeligt at være vidne til hvordan han kunne behandle min mor, jeg var nogengange så bange for at han ville tage livet af hende. 
Det jeg prøver på at sige er kom væk i en fart, hvis ikke for din skyld - så for dine børns mor 

Anmeld Citér

24. april 2023

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt
Anonym skriver:

Det ved jeg godt han gør han mener dog ikke selv han har nået misbrug.

Det værste er når hverdagen med alle ungerne køre er det jo dejligt vi har det godt når det er og jeg elsker ham virkelig højt og mine børn er så glade for ham og for hinanden de er faktisk de største tabere i det her   Mine piger på 7 og 9 år er endelig i trivsel de har haft det svært og nu ødelægger jeg det igen

Jeg har virkelig ikke lyst til at skulle flytte og stå alene med alt igen eller undvære ham i mit liv 

Men bliver jo nok nød til det

Nej, det essentielle her er jo netop, at dine børns liv ødelægges såfremt du ikke gør noget. Du ødelægger ikke deres liv og trivsel. Men det gør en barndom med en psykisk lidelse og misbrug helt fuldkommen utvivlsomt. Jeg synes dertil, at det vil være godt for dig at få noget hjælp også - du har traumatiske oplevelser for barndommen og er på nuværende tidspunkt i et meget dysfunktionelt forhold: Hvordan passer du bedre på dig selv om dine børn fremover? Det fortjener du og I at du får hjælp til.

Anmeld Citér

24. april 2023

Hjemmegaaende

Du bør lave en underretning på ham når du er flyttet - hans børn skal jo heller ikke være i det der

Anmeld Citér

24. april 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Min far var alkoholiker og var meget vred når han var fuld. Det var forfærdeligt at være vidne til hvordan han kunne behandle min mor, jeg var nogengange så bange for at han ville tage livet af hende. 
Det jeg prøver på at sige er kom væk i en fart, hvis ikke for din skyld - så for dine børns mor 

Han drikker sig ikke fuld når børnene er der og de har aldrig set ham fuld eller tage fat i mig.

Han gik tilgængæl langt over grænsen ved at komme fuld hjem igår når mine børn var i huset de sov heldigvis men det ved han jeg ikke vil have mine børn skal ikke være i nærheden af fulde folk 

Anmeld Citér

25. april 2023

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt
Anonym skriver:

Han drikker sig ikke fuld når børnene er der og de har aldrig set ham fuld eller tage fat i mig.

Han gik tilgængæl langt over grænsen ved at komme fuld hjem igår når mine børn var i huset de sov heldigvis men det ved han jeg ikke vil have mine børn skal ikke være i nærheden af fulde folk 

Det kan blot være et spørgsmål om tid, som du selv skriver så overskrider han jo allerede grænser løbende. Og i øvrigt tager børn også skade af at deres mor er i et ulykkeligt forhold med vold, svigt og misbrug.

Jeg mener, ligesom andre skriver, at det kan være en vej at lave en underretning på hans børn. Det mener jeg faktisk at du er forpligter til.

Anmeld Citér

25. april 2023

Anonym

Dine børn kan se det. Dine børn kan mærke det. Du gør dem en tjeneste af at gå fra ham - det er absolut ikke sundt for dem det der .. 

Anmeld Citér

25. april 2023

Anonym trådstarter

Jeg forstår virkelig ikke hvad det er i vil have jeg skal lave en underretning på ? At han er en fantastisk far og bonus far der ikke drikker når han har sine børn? Men desværre falder i når han ikke har dem 

Anmeld Citér

25. april 2023

Hjemmegaaende

Du skriver jo selv han faldt i mens dine børn var der - og når han falder i har han et problem - derfor underretning 

Anmeld Citér

26. april 2023

Anonym trådstarter

Hjemmegaaende skriver:

Du skriver jo selv han faldt i mens dine børn var der - og når han falder i har han et problem - derfor underretning 

Ja det er rigtig han fortsatte sin druk tur for første gang så han kom fuld hjem da mine børn var lagt i seng. Og det var på ingen måde iorden. 

Men fra det og så anmelde ham som en dårlig far til kommunen over for sine egne børn kan jeg ikke helt se har en sammenhæng er ikke ude på at ødelægge deres liv. Men at passe på mig selv.

Han siger lige nu han er villig til alt også aldrig at drikke igen bare jeg ikke går fra ham. Jeg har sagt jeg ikke er sikker på jeg kan gå tilbage igen.

Jeg sover i et andet værelse men køre hverdagen videre så børnene har det godt de virker ikke til at have lagt mærke til nået lige nu fortsætter jeg sådan her og kikker videre efter en bolig der er desværre ingen at få i byen hvor mine børn går i skole lige nu. Vil virkelig gerne tro på ham og bare blive ved at tage en dag af gangen men tror ikke at jeg tør tro på det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.