Hun ved det godt dog ikke at han er faldet i igen. Han bliver ved at sige sådan bliver det ikke når jeg siger han drikker i hverdagen.
Så bruger han min barndom at jeg er vokset op ved en alkoholisk far det er derfor jeg reagere som jeg gør og det jo ikke er hans skyld.
For under et år siden fik jeg ham indlagt på p. På grund af en psykose
Han har slået mig op af væggen løg om igår han ikke ville drikke da jeg sagde jeg fik mine børn hjem og så ville jeg sove et andet sted med dem når det var og så kom han dinglene hjem kl 21.30 pisse ubehagelig slog min mobil ud af min hånd og sagde han ikke var fuld at han kun havde drukket 3 øl da det er min brors hal de var i ved jeg han drak nærmere en halv kasse øl og nu lyver han om at han aldrig har sagt han kun drak 3 jeg var pinlig ædru så det kan jeg jo godt huske 
Jeg tænker, at han viser alle de klassiske misbrugstegn, når han lyver om og forsøger at skjule hvor meget han drikker. Det er heller ikke et særligt godt tegn, at han bliver vred, når du konfronterer ham. Eller at han ikke er i stand til at lade være, når han faktisk lover det. Det sidste, tænker jeg er essentielt, han kan ikke længere stoppe på egen hånd. Han har brug for professionel hjælp. Måske jeres brud bliver det wake up call, han behøver for for at gå i behandling, det kan man ikke vide. Jeg håber for hans børns skyld, at han vil lægge sit liv om.
Nå ja en sidste ting: Når du har haft en far, der drak for meget, virker det som om, at I er et sindssygt dårligt match. Min ekskærestes far drak også og han havde (og har) et meget anspændt forhold til alkohol, hvilket nok er meget naturligt, men ikke foreneligt med en partner, som er glad for alkohol.
Anmeld
Citér