Uskyldigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2023

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Det er jo svært at sige, når man ikke kender den konkrete kontekst - eller hvad du opfatter som “upassende”. Selv skal der ret meget til at hidse mig op, både min mand og har tætte venner af modsatte køn - men selvfølgelig overskrider vi ikke bevidst hinandens grænser, og jeg håber at vi ville kunne tage en snak om det, hvis den ene eller anden af os oplevede at noget var gået over en grænse … 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2023

Anonym

Altså, har han selv vist dig videoen? Hvad siger han?

Jeg ville helt automatisk komme til at tænke, at der kunne være "foregået noget" andet og måske også grænseoverskridende uden for videoen. Ting, som ikke lige er blevet optaget. Ikke dissideret utroskab, slet ikke, men noget, som er lige lidt for meget og giver et stik i maven, som én også skriver. 

Anmeld Citér

21. april 2023

Cerenia

Dine følelser er 100% valide og du er hverken sippet eller for meget. Du mærker en klar grænse hos dig og det er ok. At andre har andre grænser har intet med dig at gøre og jeg ville også selv få ondt i maven over det.

Det er vigtigt at vi tager vores følelser alvorligt og ikke neglicerer dem eller skubber dem væk. Når det så er sagt, kunne det være du skulle tage ansvar for dine følelser og snakke med din kæreste? ‘Den video gjorde mig lidt usikker og jeg blev ked af det.’ Er et fint sted at starte. For ham er det måske ganske uskyldigt og ikke noget han tænkte over - derved kan i have en dialog omkring grænser og måske hvad der skal til i fremtiden for at undgå denne situation.

Hans oplevelse og følelser er også lige så reelle som dine, så det med at være åben, ærlig og forstå hinanden så godt man kan  

Anmeld Citér

23. april 2023

lindakirsten

Du er ikke sippet. Dine grænser er blevet overskredet, og du har ret til at være sur over det.

Jeg var også blevet tosset i sådan en situation.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.