Uskyldigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.860 visninger
13 svar
18 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. april 2023

Anonym trådstarter

Hej - jeg søger egentlig bare jeres syn/mening om dette, der har gået mig en smule på .. Er det bare mig der er sippet? 

Min forlovede, L, og hans kammerat tog til et karneval i Østrig, hvor de havde et par veninder .. Jeg var inviteret, men det var en ret spontan beslutning, og jeg blev hjemme, da jeg allerede havde aftaler her. Også fedt for dem lige at få en vennetur Nå, så langt så godt .. 

Det simple og min pointe: Det endte med at jeg så på video, at L havde danset super upassende med sin veninde... Jeg var skide sur for at sige det mildt.. Har jeg ret til det? Er jeg sippet?

Har I oplevet det før? 

Kram mig, der egentlig bare søger andres perspektiver på dette..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2023

Kontrast

Hvis veninden bor i Østrig og de bare har danset, så ville jeg slå koldt vand i blodet. Men jeg er også rimeligt large

Anmeld Citér

21. april 2023

Anonym

Jeg synes du er sippet

Anmeld Citér

21. april 2023

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Nu forestiller jeg mig karneval = samba + musik + alkohol = festlige forførende rytmer i god stemning, men dog uskyldigt. Hvis der ikke skete mere end det, så ville jeg tage det helt roligt. Så har de jo bare festet og moret sig. De er trods alt venner. Jeg tror, jeg ville havde det mere stramt, hvis det var nogle fremmede piger, de havde hooket op med. 

Anmeld Citér

21. april 2023

AnoMor

Anonym skriver:

Hej - jeg søger egentlig bare jeres syn/mening om dette, der har gået mig en smule på .. Er det bare mig der er sippet? 

Min forlovede, L, og hans kammerat tog til et karneval i Østrig, hvor de havde et par veninder .. Jeg var inviteret, men det var en ret spontan beslutning, og jeg blev hjemme, da jeg allerede havde aftaler her. Også fedt for dem lige at få en vennetur Nå, så langt så godt .. 

Det simple og min pointe: Det endte med at jeg så på video, at L havde danset super upassende med sin veninde... Jeg var skide sur for at sige det mildt.. Har jeg ret til det? Er jeg sippet?

Har I oplevet det før? 

Nu er det jo svært at vide hvad der er upassende i din verden. Så det er svært at svare på  

Men synes generelt at hvis man føler noget får over ens grænse. Så er man ikke sippet. Men man behøver måske ikke at blive så sur som du giver udtryk for. Men nærmere bare snakke med kæresten om det og sige “jeg så denne video. Den gjorde mig godt nok usikker og ked af det”. 

Anmeld Citér

21. april 2023

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Har I oplevet det før? 

Nu ved vi jo ikke hvad det er for en dans. Folk har jo forskellige grænser. 

Men du må jo snakke med ham, at du synes det var for meget. At det var over dine grænser.

Anmeld Citér

21. april 2023

Anonym

Det er No-Go, hvad F sker der... Hvad siger han selv??

Anmeld Citér

21. april 2023

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Har I oplevet det før? 

Det kommer an på hvad du mener er upassende?

Men hvis min mand dansede fx meget tæt eller det så "intimt" ud, så ville nok det nok også være over min grænse, og så ville jeg nævne det for ham, og sige at "det der er sgu ikke i orden", men om jeg ville blive skide sur, det tror jeg ikke.

Anmeld Citér

21. april 2023

Anonym

Jeg ville aldrig sende min forlovede afsted med kvinder - uanset om det var venner. Call me old fashion. 
Det kan være uskyldigt - men hvis det er hænder på røv og meget tæt ville jeg bestemt ikke bryde mig om det. 

Anmeld Citér

21. april 2023

Anonym

Aner ikke om du er sippet - det kommer jo an på ens grænser og de er meget personlige. 

Jeg havde også fået et stik i maven over det og jeg havde helt klart taget en snak om grænser og at her blev min simpelthen overskredet.. jeg ville nok ikke være bange for at der var sket noget. Fordi jeg stoler på min kæreste. Men jeg ville håbe at han en anden gang ville have mine grænser in mente i en lignende situation. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.