Bekymring..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2023

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Du beskriver jo en hel masse symptomer og skriver samtidig at du er bekymret over at du mangler symptomer?

Nå… men altså, det er jo helt normalt ikke at have mange symptomer. Mine primære graviditetssymptomer har begge gangene været en voksen mave der endte med en fødsel … ikke ret meget andet

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2023

Kir

Ingen graviditeter er jo ens, heller ikke for den samme kvinde

Under min første graviditet havde jeg bla. meget kvalme de første 12 uger, murren i underlivet, træthed og ømme bryster. Under min anden havde jeg ikke rigtig nogen symptomer i starten, andet end træthed. Begge graviditeter er resulteret i to sunde og raske børn  

Anmeld Citér

21. april 2023

Anonym trådstarter

StortOgSmåt skriver:

Du beskriver jo en hel masse symptomer og skriver samtidig at du er bekymret over at du mangler symptomer?

Nå… men altså, det er jo helt normalt ikke at have mange symptomer. Mine primære graviditetssymptomer har begge gangene været en voksen mave der endte med en fødsel … ikke ret meget andet

Jo jo der er mange, men de er forbigående.. de fleste har været der 1-2 gange i under en time.. har intet oplevet de sidste par dage eller i hvert fald ikk før her til morgen.. mild kvalme igen.. 

Anmeld Citér

21. april 2023

Anonym

Jeg havde det som du beskriver i de to første graviditeter og de er nu to store dejlige unger på 11 og 12 år

Anmeld Citér

21. april 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg havde det som du beskriver i de to første graviditeter og de er nu to store dejlige unger på 11 og 12 år

Er lidt mere rolig.. de mange symptomer fra sidst, var bl.a pga tvillinger.. ved ikk hvad jeg kan forvente a symptomer ved en enkelt(forhåbentlig kun en)

Anmeld Citér

21. april 2023

Anonym

Anonym skriver:

Er lidt mere rolig.. de mange symptomer fra sidst, var bl.a pga tvillinger.. ved ikk hvad jeg kan forvente a symptomer ved en enkelt(forhåbentlig kun en)

Symptomer har ikke noget at gøre med hvor gravid man er. Bare lige for at slå det fast. Man kan også være gravid med tvillinger uden at være plaget. Tillykke med den kommende baby og nyd det nu uden alt for mange bekymringer om alt muligt. 

Anmeld Citér

21. april 2023

Anonym

Anonym skriver:

Er der nogen der har haft en vellykket graviditet, på trods a manglende eller få symptomer..?

Beklager detaljer..

Har ekstra udflåd, semi-hårde bryster.. haft mild morgenkvalme to gang på en uge.. periodisk halsbrand, ekstrem træt.. det meste a tiden slås jeg kun med træthed.. testen viser bragende positiv den sidste graviditet boede jeg nærmest på badeværelset.. 

Nyd det - havde ingen symptomer før andet trimester begge gange.

Anmeld Citér

21. april 2023

Linlin2022

Ja. Han bliver 17 til september…

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.