Bekymring..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.950 visninger
17 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. april 2023

Anonym trådstarter

Er der nogen der har haft en vellykket graviditet, på trods a manglende eller få symptomer..?

Beklager detaljer..

Har ekstra udflåd, semi-hårde bryster.. haft mild morgenkvalme to gang på en uge.. periodisk halsbrand, ekstrem træt.. det meste a tiden slås jeg kun med træthed.. testen viser bragende positiv den sidste graviditet boede jeg nærmest på badeværelset.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2023

Olismama

Profilbillede for Olismama

Jeg døjede “kun” med morgenkvalme og træthed  Hvor langt er du?

Anmeld Citér

20. april 2023

Anonym trådstarter

Olismama skriver:

Jeg døjede “kun” med morgenkvalme og træthed  Hvor langt er du?

Ca 5 uger..

Anmeld Citér

20. april 2023

Olismama

Profilbillede for Olismama
Anonym skriver:

Ca 5 uger..

Min kvalme startede ved ca 6 uger

Anmeld Citér

20. april 2023

AnoMor

Anonym skriver:

Er der nogen der har haft en vellykket graviditet, på trods a manglende eller få symptomer..?

Beklager detaljer..

Har ekstra udflåd, semi-hårde bryster.. haft mild morgenkvalme to gang på en uge.. periodisk halsbrand, ekstrem træt.. det meste a tiden slås jeg kun med træthed.. testen viser bragende positiv den sidste graviditet boede jeg nærmest på badeværelset.. 

Havde ingen symptomer da jeg ventede min søn. Eneste symptomer jeg havde var manglende menstruation og voksende mave. 

symptomer er hverken lig med god eller dårlig graviditet 

Anmeld Citér

20. april 2023

Anonym

Jeg havde absolut ingen symptomer med min dreng. Det var mega frustrerende, da jeg var så bekymret om alt var godt (det var det). Med mine piger havde jeg massiv kvalme og madlede. Det endte til gengæld kun godt med den ene

Anmeld Citér

20. april 2023

Anonym

Anonym skriver:

Beklager detaljer..

Jeg har haft en graviditet med kvalme for fuld skrald frem til uge 12 og bækken smerter fra uge 12 og resten af graviditeten og en graviditet uden symptomer overhovedet…begge børn (piger) er født til tiden (40+3 og 39+6) sunde og raske

Anmeld Citér

20. april 2023

Anonym

Havde ingen symptomer i sidste graviditet, som i INGEN og jeg har fået et sundt og rask barn

Anmeld Citér

20. april 2023

RB90

Jeg har aldrig haft synderlige symptomer - og ingengang ømme bryster. Men er i uge 35 med mit 3. Barn  

Anmeld Citér

20. april 2023

Baby.mamma

Det lyder nu som mange, fine og lovende symptomer i mine øre

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.