Flytte sammen , sammenbragt famille. Dele værelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2023

321

Profilbillede for 321
Anonym skriver:

Mine er 12 ( pige )

9( pige) 

7 ( dreng )

Han har tvillinger af hvert sit køn på ligeledes 9 år

Så du har en pige på 9 og det har han også ?

hvis der var nogen der skulle dele værelse kunne det måske være dem? For så er der en hver fra side der deler værelse.

men kun hvis de selv vil og kan enes.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2023

My1234

Det kan sagtens være det er holdbart lige nu, hvis I snakker med børnene. Men hvad med på sigt? Bare om et halvt år eller et år når I nærmer jer flere preteenagere. 

Hvad med forældresoveværelset, har I det I spil?  Det kunne være en løsning at skulle opgive det og finde en anden soveløsning

Anmeld Citér

20. april 2023

Anonym

Jeg synes de skal have deres eget, lige pludselig er de store også er det bare ikke sjovt mere taler af erfaring 

Anmeld Citér

20. april 2023

Anonym

Jeg tænker med så mange store sammenbragte børn,er man nok nødtil,at finde et helt nyt hjem,der har et værelse til alle.

Anmeld Citér

20. april 2023

Anonym

Bare et lille forslag. Vi har valgt at forlade vores soveværelse, som vi sov i sammen med vores dengang 4 årige.

Men vi har kun 3 værelser og da de to ældste altid har haft egne værelser, forstod jeg også godt ønsket fra vores yngste. 

Vi nedgraderede vores seng(140x200). Satte to skillevægge op i hjørnet af stuen, og hæftede fast på væggen, så det danner en firkant hvor sengen lige kan stå inde bag. Så kan vi trække skillevæggen ud om aftenen og så fungerer det faktisk vildt godt som soveværelse. 
Den løsning har bare været virkelig god for os, selvom det selvfølgelig ikke er det mest optimale med soveværelse i stuen. Men man lægger ikke mærke til at vi sover der og folk aner ikke hvad det er når de er her. De tror bare det er et lille kontor

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.