Ikke udvikling i test- skal jeg være bekymret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2023

RB90

Der er da så fin udvikling på en uge! Min var ikke så tydelig i uge 4. Og jeg er i uge 35 nu. Tillykke du er gravid Slet ingen tegn på bio som

en tidligere skriver?? 

tillykke

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2023

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Det ser helt fint ud i mine øjne, tillykke

Anmeld Citér

17. april 2023

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Det er da en fin streg! Og fin udvikling

Anmeld Citér

18. april 2023

AnoAno

Tillykke den er så fin

ingen tegn på en bio udefra dine test. De udvikler sig rigtig flot.

Anmeld Citér

18. april 2023

Baby.mamma

Ej nu må I simpelthen styre jer. Jeg svarer på TS´ spørgsmål. 
Jeg har oplevet et hav af BIOér i min tid, desværre. Og vi kan ikke sidde her og hverken lyve eller lave rygklapperi. 
Jeg fortæller, hvordan landet ligger, på en pæn måde og med smiley. Og selvfølgelig skal man ikke bekymre sig, da man intet kan gøre, og det kun er unødvendigt. Hvis du ikke kan li´ det, så hop videre, og nøjes med at give dit eget besyv med til TS. Når en graviditet går i sig selv så udvikles HCG netop ikke mere, og testene vil derfor blive svagere, hvorfor man ved en BIO herefter vil bløde det ud ved mens.

Jeg håber, at det for TS ikke er tilfældet, og det samme håber jeg da, at I andre håber? For det er ret tvetydigt i jeres svar.

Ha´ en god dag

Anmeld Citér

18. april 2023

Krøltop

Baby.mamma skriver:

Jeg har oplevet et hav af BIOér i min tid, desværre. Og vi kan ikke sidde her og hverken lyve eller lave rygklapperi. 
Jeg fortæller, hvordan landet ligger, på en pæn måde og med smiley. Og selvfølgelig skal man ikke bekymre sig, da man intet kan gøre, og det kun er unødvendigt. Hvis du ikke kan li´ det, så hop videre, og nøjes med at give dit eget besyv med til TS. Når en graviditet går i sig selv så udvikles HCG netop ikke mere, og testene vil derfor blive svagere, hvorfor man ved en BIO herefter vil bløde det ud ved mens.

Jeg håber, at det for TS ikke er tilfældet, og det samme håber jeg da, at I andre håber? For det er ret tvetydigt i jeres svar.

Ha´ en god dag

Korrekt … men testene skal læse oppefra og ned  og bliver tydligere.

Anmeld Citér

18. april 2023

RB90

Baby.mamma skriver:

Ha´ en god dag

Testene bliver jo netop tydeligere. Derfor er din kommentar virkelig unødvendig. 

Anmeld Citér

18. april 2023

Anonym trådstarter

Baby.mamma skriver:

Ha´ en god dag

Testen skal læses fra utydelig til tydelig. Men synes bare ikke de bliver tydeligere end de er der. Tog dog en fra et andet mærke hvor jeg synes den blev tydeligere. Håber virkelig ikke på BIO, da jeg har oplevet det og virkelig ikke ønsker det igen. 

Anmeld Citér

18. april 2023

Baby.mamma

Anonym skriver:

Testen skal læses fra utydelig til tydelig. Men synes bare ikke de bliver tydeligere end de er der. Tog dog en fra et andet mærke hvor jeg synes den blev tydeligere. Håber virkelig ikke på BIO, da jeg har oplevet det og virkelig ikke ønsker det igen. 

Nå for søren, jeg troede de skulle læses den anden vej. Så kan du se bort fra min kommentar, som selvfølgelig er skrevet ud fra at jeg troede noget helt andet. Kunne virkelig heller ikke forstå, hvad jeg ellers skulle skrive, og hvor jeg skrev noget u-pænt. 

Hvis de bliver tydeligere, men ikke så tydelige, som du havde forventning om, så er det ikke noget, man skal bekymre sig om. Der er mange ting, som kan spille ind. Tidspunktet, om du har drukket eller tisset osv. Så det skal du bestemt ikke være bange for, men jeg forstår selvfølgelig godt, at man nemt kan bekymres, når man ønsker noget så højt. Jeg håber og tror, det hele nok skal gå godt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.