Ikke udvikling i test- skal jeg være bekymret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.531 visninger
18 svar
25 synes godt om
17. april 2023

Anonym trådstarter

Synes ikke mine test udvikler sig og bliver ligeså tydelig som kontrolstregen er der grund til bekymring ? Dette er test taget lidt over en en uge hver dag. Fra 3+0 til 4+1 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2023

AnoMor

Synes ikke mine test udvikler sig og bliver ligeså tydelig som kontrolstregen er der grund til bekymring ? Dette er test taget lidt over en en uge hver dag. Fra 3+0 til 4+1 

nej du skal ikke bekymre dig. En graviditetstest fortæller dig om du er gravid. Den fortæller dig ikke om graviditeten er sund eller ej. 

udviklingen afhænger af koncentrationen af hcg og hcg koncentrationen afhænger af hvor meget væske du har indtaget, hvornår på døgnet du testet, hvor meget du har tisset op til test osv. 

at teste hver dag giver kun unødige bekymringer. Desuden så hvis man vil teste flere gange skal man afvente 2-3 dage for at se udvikling. Igen pga hcg’en stigning. Ligesom med blodprøver. Der skal også gå dage i mellem 

Anmeld Citér

17. april 2023

Darling

Nej, du er gravid

Som ovenstående siger er en graviditetstest ikke lavet til at fortælle dig hvordan din graviditet går, eller hvor gravid du er. Blot at du er gravid og det er du!

Anmeld Citér

17. april 2023

Baby.mamma

Kan godt tyde på en BIO. Men nej, vær ej bekymret. Vent på din mens

Anmeld Citér

17. april 2023

Mettep157

Profilbillede for Mettep157
Baby.mamma skriver:

Hvor får du den idé fra? Det er da at bekymre TS unødigt.

Til TS mine teste blev aldrig så tydelige før langt over 6+ så jeg vil ikke bekymre mig ���� Men hvis du oprigtigt er bekymret så kan man, de fleste steder, efter uge 6+ købe en scanning hvor man ser efter hjerteblink

Anmeld Citér

17. april 2023

AnoMor

Baby.mamma skriver:

Det var da en unødig bekymring at fyrer af.  En test vil aldrig vise en evt bio.. som beskrevet så viser den om man har hcg i kroppen, intet som helst andet. 

Anmeld Citér

17. april 2023

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Jeg synes da den nederste er tydeligere. Måske fordi den ikke er tør endnu? 

Jeg har selv prøvet hvor der ikke rigtig var udvikling at tage en test eftermiddag i stedet for morgen, og så var der tydelig forskel. 

Og så synes jeg det er en flot test 4+1, så jeg ville absolut være positiv. Vent et par dage og test igen

Anmeld Citér

17. april 2023

Alonebreak

Profilbillede for Alonebreak
Baby.mamma skriver:

Stop dig selv, hvad er du for et menneske? 
hvordan i alt verden kan det tyde på en bio, når en test kun fortæller om man er gravid eller ej? Testen ser ikke ind i fremtiden og det gøre du heller ikke.. 

Anmeld Citér

17. april 2023

Krøltop

Den bliver da tydeligere for hver dag der går. Ingen grund til bekymring..??

Anmeld Citér

17. april 2023

Maricella

Profilbillede for Maricella

Mine test har ikke været tydligere end din nr 4. Og jeg har 3 dejligt levende børn

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.