Tage til samtale som måske stresset?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2023

Anonym

Som regel kan man godt selv mærke at man er MEGET presset, men at få tanken om stress, får man måske ikke lige først. 

Du slår mig ikke som en, der lider af stress, og om du er ved at få det, så henviser jeg til ovnstående jeg netop har skrevet. 

Jeg synes, det er en mærkelig bemærkning fra en institution, som end ikke kender dig. Meget upassende faktisk. Hvis du selv kunne nikke genkende til det, så var der måske noget om snakken, og så er tanken måske god nok. Dog må jeg sige, at jeg ikke helt kan få øje på, hvad de skulle have set som værende stress, i de få minutter de har set dig om ugen. Det kan de simpelthen ikke se. De kan måske se en presset forælder- thats it. 

Derudover, ja, hop da til den jobsamtale. Du trænger til at komme væk fra det stress og jag (ikke det samme som at HAVE stress) der er derhjemme, tro mig, jeg kender det. 

Og når du derudover godt kunne se dig selv i et andet job, så go for it! Jeg håber du får det, og at energien vil vokse hos dig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2023

Anonym trådstarter

Kære alle! 

Tusind tak for jeres svar - det var virkelig rart at få sparket om, at jeg skulle tage til jobsamtalen. Det var lidt det jeg manglende. Har været til samtalen og det gik godt, selvom jeg godt kunne mærke at min hjerne var lidt sløv.

Tak

Anmeld Citér

13. april 2023

Mette Larsen

Profilbillede for Mette Larsen

Ens hjerne bliver sløv af barsel, den skal lige igang og vænne sig til ikke at tænke på små børn. Godt samtalen gik godt.

Synes faktisk det er flot og reflekterende at du spørger dig selv om du er okay i stedet for at blive sur/irriteret over vuggestuen spørger om det. Måske du har trængt til nogle spørger dig om det...

det skal nok gå især nu du har taget hul på bylden, et nyt arbejde og lidt mere ro på hjemme er nok vejen frem. Måske du kan få lidt hjælp i hverdagen....? Men ja, livet med småbørn er bare hårdt...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.