Pasning af baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2023

2017morigen

Min den mindste er endnu ikke blevet passet mere end en arbejdsdag og hun bliver 6 år til sommer.

Den store sov ude uden forældre første gang da hun var et par år.

Og det er ikke for at være hellig men for vise hvor forskelliget det kan være. jeg tænker det  vigtigste er at se på jeres forskellige behov (mor, far og baby) og finde en form som passer til jer.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2023

Anonym

Jeg har passet flere børn som har være 8-10 måneder første gange jeg havde dem til overnatning. 

Det er altid gået super godt og vi har hygget os. Selvfølgelig har drt kun været med børn hvor vi kendte hinanden godt og hvor der har været en positiv reaktion når hwg kom på besøg, samt vi har haft nogle gode oplevelser med pasning bare I dagtimerne/aften inden.

Så ud fra det du beskriver og at jeg tænker du kender dit barn og din mors forhold til hinanden så vil jeg godt mene det kan lade sig gøre. Og skulle det gp helt galt er det jo ikke værre end at I kan køre hjem igen.

Jeg synes det er et godt forslag en anden kom med, i forhold til at lade mormor passe nogle gange inden bare en eftermiddag/aften som I som par sp kan udnytte til at få en lækker middag/frokost og lige få et par timer for jeg selv

Anmeld Citér

6. april 2023

JanD123

En dejlig  ferie ville også hjælpe på det hele tror jeg

Anmeld Citér

7. april 2023

Anonym

Alder har ingen betydning. Det eneste der betyder noget er, at barnet er tryg ved personen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.