Fortrydelsespille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2023

Anonym trådstarter

Det havde altså været nemmere, hvis kroppen ikke var sådan en finurlig ting at finde ud af 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2023

Aimah

Profilbillede for Aimah

Da jeg første gang havde sex med min mand var jeg på p-piller, men var bange for at de ikke var taget regelmæssigt da jeg alligevel ikke skulle have sex og måske var lidt sløset. Nå men jeg tog en fortrydelsespille efter 48 timer (dem der er stærkere end den normale) og grunden til der gik så lang tid var helligdage. Jeg testede positivt med vores søn 14 dage efter, så nej her virkede den ikke. Men det var heldigt, for vi knuselsker vores søn og er i dag gift, 2 børn og har købt hus  

Anmeld Citér

31. marts 2023

Anonym

Anonym skriver:

Vil du dele din historie

1 x ung og fuld .

Fik pillen . Men positiv test kort tid efter 

Valgte at få barnet. 

2 x sprang kondomet.  Fik barnet.

3 x samme som nr 2 . Fik barnet 

4 x troede vi kunne styre stå af i Roskilde.  Fik en abort.

Her har det aldrig virket . .Men jeg er så også åbenbart så fertil at jeg blev gravid efter jeg var steriliseret.  Og opdagede det så sent at jeg mærkede liv og derfor reagerede. 

Anmeld Citér

1. april 2023

Anonym trådstarter

Aimah skriver:

Da jeg første gang havde sex med min mand var jeg på p-piller, men var bange for at de ikke var taget regelmæssigt da jeg alligevel ikke skulle have sex og måske var lidt sløset. Nå men jeg tog en fortrydelsespille efter 48 timer (dem der er stærkere end den normale) og grunden til der gik så lang tid var helligdage. Jeg testede positivt med vores søn 14 dage efter, så nej her virkede den ikke. Men det var heldigt, for vi knuselsker vores søn og er i dag gift, 2 børn og har købt hus  

Fantastisk sød historie, det må have været skæbnen at han kom til jer tak for at dele

Jeg tror nu ikke jeg er blevet gravid, men nu må vi se

Anmeld Citér

1. april 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

1 x ung og fuld .

Fik pillen . Men positiv test kort tid efter 

Valgte at få barnet. 

2 x sprang kondomet.  Fik barnet.

3 x samme som nr 2 . Fik barnet 

4 x troede vi kunne styre stå af i Roskilde.  Fik en abort.

Her har det aldrig virket . .Men jeg er så også åbenbart så fertil at jeg blev gravid efter jeg var steriliseret.  Og opdagede det så sent at jeg mærkede liv og derfor reagerede. 

Wauuuw, hold da op! Du er jo ikke bare fertil, men super duper over fertil

Jeg må se tiden an, og se hvad der sker her - kan læse flere steder at de fortrydelsespiller ikke har virket hos mange, men vi krydser

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.