Fortrydelsespille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.808 visninger
14 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. marts 2023

Anonym trådstarter

Har i oplevet at de ikke virker? 

Kondomet sprang, så nu vil jeg tage sådan en. 48 timer efter, da jeg ikke har haft mulighed før. Jeg har ægløsningsslim, så tænker det er et farligt tidspunkt det er slet oveni det er jeg overvægtig (94 kg) og har læst at det ikke er så godt når man skal tage sådan en. Den bliver selvfølge taget uanset hvad, men vil gerne høre jeres erfaringer

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2023

Anonym

Anonym skriver:

Kondomet sprang, så nu vil jeg tage sådan en. 48 timer efter, da jeg ikke har haft mulighed før. Jeg har ægløsningsslim, så tænker det er et farligt tidspunkt det er slet oveni det er jeg overvægtig (94 kg) og har læst at det ikke er så godt når man skal tage sådan en. Den bliver selvfølge taget uanset hvad, men vil gerne høre jeres erfaringer

Jeg har ikke forstand på det med hensyn til overvægt. Men tænker ikke at en fortrydelsespille vil hjælpe dig så meget da en sådan pille blot rykker din ÆL Et par dage.  

Anmeld Citér

31. marts 2023

Anonym trådstarter

Men det r nemlig lige der jeg ikke er så klog på ægløsning. HAR jeg ægløsning når jeg har slimet, eller er det bare på til at det kommer? Det kom i går og vi havde sex i foregårs. I følge clue appen havde jeg ægløsning i foregårs, men der er jo bare en app

Anmeld Citér

31. marts 2023

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Men det r nemlig lige der jeg ikke er så klog på ægløsning. HAR jeg ægløsning når jeg har slimet, eller er det bare på til at det kommer? Det kom i går og vi havde sex i foregårs. I følge clue appen havde jeg ægløsning i foregårs, men der er jo bare en app

Det kan man ikke vide, da det er forskelligt fra kvinde til kvinde.. Nogle har ægløsning når slimet er der.. Andre har slimet i et par dage op til ægløsning 

Anmeld Citér

31. marts 2023

Anonym

Anonym skriver:

hvis slimen kom igår og i havde sex i forgårs så vil jeg gerne ændre min udtalelse med at den nok ikk vil hjælpe. For slimen kommer et par dage før selve ægløsningen. 
så hvis du tager pillen idag så får du rykket din ÆL. 
DOG vil jeg lige påpege at sæden jo kan leve i dine æggeledere i 4-6 dage. Så risikoen for at pillen ikke vil virke er fortsat stor. 
og mht overvægt ved jeg jo så ikke om det også spiller en rolle med virkningen. 

uanset hvad kommer du til at skulle tage en test om 2 ugers tid for en sikkerheds skyld. Men husk at tager du pillen så rykker min menstruation sig også. 

Anmeld Citér

31. marts 2023

Anonym

Tag en æltest det er umuligt at svare på om du har ægløsning eller ej. Pillen virker ikke hvis ægløsning har fundet sted

Anmeld Citér

31. marts 2023

Anonym

Unicorn1 skriver:

Det kan man ikke vide, da det er forskelligt fra kvinde til kvinde.. Nogle har ægløsning når slimet er der.. Andre har slimet i et par dage op til ægløsning 

Og nogen har aldrig ægløsningsslim

Anmeld Citér

31. marts 2023

Anonym

Anonym skriver:

Den forsinker ikke kun ægløsninger, men hæmmer også i et befrugtet æg sætter sig fast

Anmeld Citér

31. marts 2023

Anonym

Her har de ikke virket.

Anmeld Citér

31. marts 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Her har de ikke virket.

Vil du dele din historie

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.