Astrids-mor skriver:
Jah jeg er blevet i tvivl..
Jeg er jo alene mor til min datter Astrid. Men nu nærme det sig jul og om lige snart skal man jo til at sende julekort. Og for første gang i mit liv kan jeg sende julekort med min egen datter på- Det glæder jeg mig til..
Men hver dag tænker jeg på at selvom Astrid's far ikke vil erkende at han er hendes far tænker jeg stadig på at sende et julekort til ham. Men nu er jeg jo så kommet i tvivl om jeg nu altså ikke også ska sende et brev hvor i jeg fortæller Astrid's farmor og farfar er blevet bedsteforældre igen. Men er rigtig meget i tvivl. Også i hensyn til at få Astrid's far på nakken. Men tænk- De ved jo slet ikke noget.. Og jeg aner ikke hvad jeg skal..
Nogen der ved hvad eller ligefrem har prøvet det??
Knus fra Louise som tvivler meget
Jeg ville nok personligt give farmor og farfar en chance for at lære deres barnebarn at kende, de er jo ikke deres søn. Og hvem ved det kan være at farmor og farfar, måske slet ikke ved at de har et barnebarn derude
eller måske ved de det godt men ikke tør tage kontakt, pågrund af frygten for at blive afvist, fordi deres søn har nægtet alt kendeskab til hende 
Sæt dig ned og skriv et langt brev, hvor du bekriver dine tanker omkring dit ønske om at de gerne måtte være en del af din datters live og ja, så er resten jo op til dem!
Du har intet at tabe, men datter har en masse af vinde 
Held og Lykke 
Anmeld