Jeg har været kærester med ham i 2 år vi flyttede sammen i november.
Jeg har 2 børn på hhv 7 år og 9 år som kun er ved deres far hver anden weekend.
Han har 2 børn på hhv 9år og 12år den 12årig ser vi ikke rigtig den 9årig køre vi 7×7 med hvilket er min fortjeneste og ved han nok mister det når jeg flytter.
Han har nogle psykiske problemer nået angst i behandling og tyr desværre til alkohol hvilket ofte forvære det inden mig drak Han hver dag. Nu er/var han stoppet helt men er igen begyndt at falde i(når vi ikke har børn ) og han bliver ubehalig og ligeglad kan give episoden fra igår.
Jeg er blevet syg med feber smerter i kroppen og kaster op. Han vælger at køre ud til en ven kl 14 siger han ikke vil drikke ringer til ham kl 20 da jeg gerne vil til lægen og han har min bil han ligger på svare ikke på mine beskeder og kommer pisse fuld hjem kl 21.40 han har ikke sport ind til mig en eneste gang tros jeg lå og græd i smerter da han kørte. Siger han skal lade mig være da han kommer hjem han råber jeg går ud og kaster op igen igen hvor han står på den anden side af døren og kalder mig en hypokonder og jeg kun kaster op fordi jeg føler mig presset og så den samme smøre om jeg bare ikke kan tåle jeg ikke kan styre ham. (Han har slået mig op af væggen i fuldskab 1 gang så er ikke tryk ved ham)
Det siger han hver gang og undskylder så efter et par dage men jeg gider ikke samle ham op igen denne her gang han viser jo han er ligeglad med mig når jeg kaster op og er syg. Men forventer jeg konstant tager med ham til lægen og er der for ham og jeg gider ikke mere !
Det der holder mig tilbage er børnene min bonus elsker mig og mine børn elsker ham de er meget glade for ham han drikker jo ikke når de er der og det kommer til at ødelægge dem at skulle flytte fra det hele igen. Jeg hader det her min ældre datter har det svært i forvejen og min yngste trives enlig og har fået taget lidt på.
Men jeg orker ikke flere af de her tilbagefald han har gang i. Altid at skulle være bange for at få en fuld kæreste hjem der er dum at høre på altid at have ondt i maven.
Hvordan griber jeg det her an hjælp. Jeg elsker ham jo men må passe på mig selv nu
Anmeld
Citér