Ja godt spørgsmål omkring det med hvordan de kan se foster og hjertelyd for så må de jo kunne se det har ligget forkert?
Anyway da jeg efterfølgende læste min sygejournal på sundhed.dk stod der at de havde fjernet et foster svarende til uge 7... (blev akut opereret i uge 9+3) så det havde jo udviklet sig, men det havde jo ikke sat sig fast, kan det mon "vandre" hvis det ikke sætter sig fast... eller hvordan dælen kan de have set hjerteblink i et sted som ikke virkede forkert? For de scanner jo netop for at tjekke foster ligger rigtigt... for da jeg blev scannet FLERE gange kunne de slet ikke finde foster hverken i uge 6, 7 eller 8 og heller ikke i uge 9... men der kunne de jo så regne ud det lå forkert og opererede mig akut. Jeg kunne slet ikke gå tilsidst, var ligbleg i hovedet og var helt væk.....
Anyway det tænker jeg at det er noget du kan spørge om på et senere tidspunkt, nu skal du bare koncentrere dig om at få det godt. Det som hjalp mest for mig var at snakke en masse om det og så anerkende og bearbejde den sorg det er at miste en graviditet... Du skal nok komme over på den anden side, men det satte sig virkelig nogle spor i mig, at miste på den måde ... jeg har mistet siden, men det har slet ikke været i samme kaliber 
Anmeld
Citér