Bryllup med baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2023

ØstenForSolen

Tak for jeres input. Vi har spurgt brudeparret og de siger det er ok at tage hende med. Vi havde også selv 3 babyer fra nær familie med til vores bryllup og det forstyrrede ikke.

Men jeg har godt tænkt på at jeg også bliver en træls borddame og selvom min baby måske er ok nem nu hvor hun er 1 måned ved jeg jo ikke hvordan hendes temperament er når hun er 6 måneder. Jeg frygter også at hun bliver for tung til at jeg kan have hende i vikle, hun var stor fra fødslen af nemlig ��‍♀️ Og de vil have svar inden slutningen af måneden, så jeg kan ikke engang udskyde beslutningen. 

Jeg er en smule introvert og har en super social mand, så jeg har måske også vendt det lidt indad og tænkt om det bare er mig der er kedelig at jeg ikke helt orker kombinationen af baby og bryllup, så det er rart at få andres ok til at jeg godt "må" melde afbud og blive hjemme uden dårlig samvittighed (kan godt høre at det lyder fjollet og at det burde være nok at lytte efter hvad jeg selv føler). 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2023

Anonym

Hej,

Jeg har i hvert fald sendt min kæreste afsted til et par bryllupper uden mig og børnene - det var nemlig hans venner og jeg må ærligt indrømme, at jeg synes det var hårdt nok at have en baby hjemme hos mig selv om aftenen - så til et bryllup? Nej tak.

Tror også, min kæreste fik hyggeligere fester, når jeg ikke sad der og var stresset med en baby på armen...
Jeg er selv introvert og - ærlig talt - fester er ikke noget for mig! Det er simpelthen bare hårdt arbejde.

Men hvis det havde været gode venner, så havde jeg gjort det for deres skyld.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.