Bryllup med baby?
Jeg har brug for andre mødres råd her. Vi er inviteret til bryllup hos en gammel ven som vi ikke har set i flere år. Bruden har vi aldrig mødt. Baby vil være 6 mdr på det tidspunkt og altså stadig næsten fuldammes. Jeg har svært ved at pumpe ud og har egentlig ikke lyst til at give baby flaske.
Jeg er derfor meget i tvivl om jeg skal tage med, da jeg kun kan forestille mig at det bliver noget bøvl at sidde med en baby på armen en hel aften/i vikle (ved ikke om vi må/kan få barnevogn med ind) og så gå tidligt fordi hun skal sove.
Vi skal overnatte på hotellet hvor festen er, men baby alarm rækker næppe fra værelse og til festsal.
Hvad ville i gøre. Blive hjemme eller slæbe baby med? Og hvordan bliver det så en god fest både for mig og baby?
Hvis det var nær familie eller ven havde jeg måske været mere villig til at tage en bøvlet aften ude med baby, men vi har ikke set vennen særlig meget de sidste år, og Vi kommer næppe til at ses med vennen fremtidigt heller, da vi bor forskellige steder i landet.
Anmeld
Citér