Hypnoterapi - erfaring søges.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

980 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. marts 2023

Anonym trådstarter

Jeg skal for første gang i morgen til hypnoterapi med henblik på at få bearbejdet nogle ting fra barndommen og forhåbentlig få styrket mit selvværd. 
jeg glæder mig rigtig meget og er super spændt. 

men er der nogen der har prøvet det som vil dele jeres erfaringer.

Hvad gik du der for og har det virket for dig?

har du nogle råd til første gang? 
noget man skal være obs på?

osv. bare generelt alt i kan komme med

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2023

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Jeg gav 1100kr for det forleden. For første gang. Pga overvægt og tanker om mad. 
syns det var fjollet at sidde der når hun sagde “1..2..3…SOV  jeg følte mig ikke  hypnotiseret  men følte jeg spillede mere med på legen  en ret dyr leg  og planen var at jeg skulle være ligeglad med mad når jeg gik derfra … det er jeg ikke

Anmeld Citér

21. marts 2023

Anonym trådstarter

Mor-til-Alfred skriver:

Jeg gav 1100kr for det forleden. For første gang. Pga overvægt og tanker om mad. 
syns det var fjollet at sidde der når hun sagde “1..2..3…SOV  jeg følte mig ikke  hypnotiseret  men følte jeg spillede mere med på legen  en ret dyr leg  og planen var at jeg skulle være ligeglad med mad når jeg gik derfra … det er jeg ikke

Tak for at dele din erfaring  

Anmeld Citér

22. marts 2023

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg har negative erfaringer med det, desværre. Jeg oplevede en retraumatisering, som terapeuten ikke var kompetent til at tage hånd om. 
Terapeuten var ikke uddannet psykolog - han kaldte sig hypnoterapeut og psykoterapeut, hvilket ikke er beskyttede titler, og i dette tilfælde var han slet og ret ikke dygtig og vidende nok. Skulle jeg gøre det om, ville jeg helt afgjort vælge en psykolog med hypnoterapi som ét af “redskaberne”. 

Anmeld Citér

22. marts 2023

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Jeg har negative erfaringer med det, desværre. Jeg oplevede en retraumatisering, som terapeuten ikke var kompetent til at tage hånd om. 
Terapeuten var ikke uddannet psykolog - han kaldte sig hypnoterapeut og psykoterapeut, hvilket ikke er beskyttede titler, og i dette tilfælde var han slet og ret ikke dygtig og vidende nok. Skulle jeg gøre det om, ville jeg helt afgjort vælge en psykolog med hypnoterapi som ét af “redskaberne”. 

Puh hvor ubehageligt. 

hende jeg skal til er uddannet er uddannet psykoterapeut udover hypnoterapeut. 

Anmeld Citér

22. marts 2023

Cerenia

Jeg har god erfaring med det. Men det kræver altså at man er åben. Hvis man går derind og tænker ‘jaja nu skal de overbevise mig om det er ægte’ eller man ikke tror på det overhovedet ja så har man allerede sat blokeringer op som gør at det aldrig vil virke.

men går man ind med et åbent sind og nysgerrighed så kan det have en kæmpe effekt! Ofte skal der nogle gange til og halvdelen af successen kræver at det er en god og sød behandler. 

Anmeld Citér

22. marts 2023

Anonym trådstarter

Cerenia skriver:

Jeg har god erfaring med det. Men det kræver altså at man er åben. Hvis man går derind og tænker ‘jaja nu skal de overbevise mig om det er ægte’ eller man ikke tror på det overhovedet ja så har man allerede sat blokeringer op som gør at det aldrig vil virke.

men går man ind med et åbent sind og nysgerrighed så kan det have en kæmpe effekt! Ofte skal der nogle gange til og halvdelen af successen kræver at det er en god og sød behandler. 

Tak for din erfaring  

jeg glæder mig rigtig meget på at komme afsted. Og har også sat 2-3 gange af i budgettet. For tror heller ikke på at en enkelt gang kan fixe alle problemer  

Anmeld Citér

22. marts 2023

Anonym trådstarter

Så oplevede jeg min første hypnoterapi. Og hold nu op hvor var det en vild oplevelse. Kun positivt. Men kan godt se at der er meget der ligger og ulmer så skal have ihverfald en eller to gange mere

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.