Kan vandet gå under sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2023

Anonym

Man kan ikke normalt “løbe tør” for vand så selv om det er 11 timer, eller mere siden kommer der stadig vand fordi det bliver ved med at blive dannet inde i maven  

Hvis du er i tvivl bør du ringe til fødegangen. Det er en samtale på måske ti min, hvor de spørger indtil flere ting og så vurderer de hvad der skal ske. Siden du har oprettet tråden har du været i tvivl og så bør du måske ringe og få det afklaret. 

Det er formentlig bare meget tyndt udflåd som gør, at du føler det er lidt vådt, men nu nævner du også lidt murren i underlivet. Selvom det heller ikke behøver at være tegn på noget er det så ikke bare federe at få en jordemoder til at vurdere det. De bliver ikke irriterede og de har ikke for travlt til at svare på den slags spørgsmål. Der er rigtig mange der ringer af samme årsag og det er fordi det er det, der er mest fornuftigt  især med tanke på at du kun er i uge 35 og vi håber baby bliver i maven nogle uger endnu.

Mvh en jordemoderstuderende 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2023

Anonym

Hvordan går det med dig TS?

Anmeld Citér

22. marts 2023

Hanspige

Unicorn1 skriver:

Næ men det er jo så også snart 11 timer siden.. Der kan vel ikke blive ved med at komme vand, tænker jeg

Jo der gør.. jeg havde vand afgang i 11 dage. Der bliver ved med at blive produceret vand.. 

Anmeld Citér

22. marts 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvordan går det med dig TS?

Har været på fødegangen idag de kørte ctg og alt aå fint ud og fik bare beskeden om de alligevel ikke vil stoppe fødslen nu  hvis det er det og havde det været vand vil der sive  så fik jeg endnu en pencellin behandling da der var protein i min urin så synes ikke rigtig jeg fik så meget ud af det jeg har en slem murren i underliv som jeg snart håber holder op  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.