Kan vandet gå under sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.525 visninger
13 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. marts 2023

Anonym trådstarter

Mig og min kæreste har lige haft sex og under det hele stopper han op og spørg mig om vandet er gået fordi han kunne mærke det sprøjtet og det var anderledes end det plejer .... men mærker ik selv noget lige nu men kan det være vand uden jeg selv mærket det det fylder selvfølgelig lidt i mit hoved nu er 35+ henne :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2023

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Mig og min kæreste har lige haft sex og under det hele stopper han op og spørg mig om vandet er gået fordi han kunne mærke det sprøjtet og det var anderledes end det plejer .... men mærker ik selv noget lige nu men kan det være vand uden jeg selv mærket det det fylder selvfølgelig lidt i mit hoved nu er 35+ henne :-)

Det er højst sandsynligt enten en sprøjteorgasme eller vandet udflåd.. Men ring til fødegangen og snak med dem.. For jo selvfølgelig kan det gå under sex .. Mit vand gik i et sprøjt under et nys, og jeg fik heller ikke veer med det samme 

Anmeld Citér

21. marts 2023

Anonym

Tag et bind på og bliver det tungt så tænker jeg det er gået. Mit vand gik i et Ordenligt plask, du ville ikke være i tvivl hvis det her tilfældet, for der kommer rigtig MEGET

Anmeld Citér

21. marts 2023

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Det er højst sandsynligt enten en sprøjteorgasme eller vandet udflåd.. Men ring til fødegangen og snak med dem.. For jo selvfølgelig kan det gå under sex .. Mit vand gik i et sprøjt under et nys, og jeg fik heller ikke veer med det samme 

Ja der er ikke rigtig noget andet end muren i mit underliv men har taget et indlæg på så må se

Anmeld Citér

21. marts 2023

Unicorn1

Anonym skriver:

Ja der er ikke rigtig noget andet end muren i mit underliv men har taget et indlæg på så må se

Altså jeg ville nu råde dig til at ringe til jordemoderen for en sikkerheds skyld.. Og så få deres råd 

Anmeld Citér

21. marts 2023

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Altså jeg ville nu råde dig til at ringe til jordemoderen for en sikkerheds skyld.. Og så få deres råd 

Ja men der ikke noget der siver

Anmeld Citér

21. marts 2023

Unicorn1

Anonym skriver:

Ja men der ikke noget der siver

Næ men det er jo så også snart 11 timer siden.. Der kan vel ikke blive ved med at komme vand, tænker jeg

Anmeld Citér

21. marts 2023

Anonym trådstarter

Unicorn1 skriver:

Næ men det er jo så også snart 11 timer siden.. Der kan vel ikke blive ved med at komme vand, tænker jeg

Har ikke mærket noget andet Jeg er lidt våd men ellers ikke var min kæreste der mærket det føltes anderledes og har ikke fået orgasme imens men ja ved det ikke synes bare det lyder så dumt hvis der skulle være sket og man skal ringe indb

Anmeld Citér

21. marts 2023

Anonym

Anonym skriver:

Har ikke mærket noget andet Jeg er lidt våd men ellers ikke var min kæreste der mærket det føltes anderledes og har ikke fået orgasme imens men ja ved det ikke synes bare det lyder så dumt hvis der skulle være sket og man skal ringe indb

Det lyder ikke som vandet, du er nok bare mere våd end du plejer. Det oplever jeg i min graviditet. Du er virkelig ikke i tvivl hvis vandet er gået, og når dit bind ikke bliver vådt så er det ikke vandet

Anmeld Citér

21. marts 2023

Anonym

Anonym skriver:

Det er langt dummere ikke at ringe ind ved tvivl og risikere at man selv/baby får infektion pga langvarig vandafgang

Jordemødre har hørt det meste alligevel og dømmer ikke

Det der højst sansynlig er sket er at du har tisset en smule. Det sker altså nogle gange, når blæren bliver klemt mellem en baby og en penis

Som en anden skriver kan det også være vandigt udflåd. Det har man ofte i rigelige mængder som gravid 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.