Føler mig fanget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2023

Minime2018

Profilbillede for Minime2018
BAE skriver:

Han kører dig psykisk ned og behandler dig som en hjemmegående husmor. Vil du leve sådan resten af dit liv? At du skal gøre dig fortjent hans "kærlighed"?

Hvis din søster eller veninde fortalte dig om sin mand, der var på den måde, hvad ville du råde hende til?

Der ramte du mig lige helt ind i den dybeste del af kroppen. Det er ikke mig der har startet tråden. Men hvis min søn eller datter var i et forhold hvor de har det som jeg har det i det “forhold” jeg er i,  så ville jeg gøre alt for at hjælpe dem ud så de kan blive hele mennesker igen. Puha!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2023

Cerenia

Du er i et yderst usund forhold med manipulering og  psykisk terror. 
Der er en udvej og du kan godt klare det. Jeg tror på dig! Du fortjener en mand der respekterer dig, som lader dig være DIG, som respekterer dine grænser, taler pænt til dig og behandler dig som ligeværd. 
For du skal også have lov til at hvile og slappe af! Ligesom alle andre. 

uanset hvad så må det være bedre at være single end at have dårlig samvittighed hver gang man slapper af og blive styret af et andet menneske på den måde.

dine børn vil vokse op og tro det er normalt og sådan et ligeværdigt parforhold er. De vil gentage det. Stop det, mens du stadig har dig. Styrken er inde i dig, det lover jeg dig. 

Anmeld Citér

19. marts 2023

HeyBaby

Din kæreste lyder som en, der er vant til at manipulere sig til det, han vil have. Han lyder usympatisk og som en, der trænger til et reality check. Fuck, jeg bliver så vred over mænd, der gang på gang får lov til at sætte reglerne. 

Han skal fandme ikke true dig med, at hvis du prioriterer dine behov, så bliver du straffet. Er det også sådan han opfører sig over for børnene? Det der er et tydeligt tegn på manipulerende adfærd, og jeg vil sige, at det uden tvivl er psykisk vold. Det bliver man nedbrudt af - og man skal ud af sådan en dynamik asap. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.