Jeg er meget igang med arbejde, huslige pligter osv, så derfor bliver jeg jo også hurtig naturlig træt og har brug for at hvile mig/tage en lille lur nogle gange.
Det må jeg ikke for min kæreste. Han truer med, at så vil ikke være sammen med mig seksuelt osv fordi han bryder sig ikke om at se mig “dovne” den af og bare ligge.
Jeg kommer sådan i et dilemma med mig selv, for jeg mener ikke, at han kan tillade sig at bestemme sådan over mig og true om dit og dat. På den anden side så er det altså ikke rart at være så træt og skulle tvinge sig selv vågen hvis man bare virkelig gerne vil og har brug for hvile… så hvis jeg bare gør det er jeg skyld i, at vi bliver uvenner og børnene skal høre på det 
Info så har vi været sammen siden 2006 og har 2 børn sammen. Jeg har mange gange overvejet at gå fra ham, men jeg har ikke modet, netværket eller troen på mig selv til at jeg tør tage springet…
Hvis jeg holder ved mine meninger osv. så bliver han meget sur på mig og det er heller ikke rart. Jeg føler mig derfor fanget nogle gange hvilket han godt ved og han ved også godt, at jeg har overvejet at gå fra ham.
Anmeld
Citér