Min mand tager ikk hensyn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2023

Anonym

Jeg tænker måske din mand selv går igennem en krise som han har behov for hjælp til at takle men ikke ved hvordan og der kommer ud i form af vrede. 

1 løsning som ofte kan får herinde er at man bare skal skride, men sådan fungere livet altså ikke. Måske der er andre familie medlemmer som kan hjælpe ham med at indse at han også har behov for noget hjælp istedet for at det er dig der gør det. Håber det bedste for jer

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2023

Cerenia

Hvorfor finder du dig i den adfærd? Jeg forstår at manden muligvis er presset - men det er aldrig en undskyldning for ikke at opføre sig ordentligt overfor en partner. 

det er ikke ok at svine til, være ligeglad (ikke spørge ind og visse interesse til sin partner), råbe osv .. det er da helt hen i vejret. Jeg havde selv forladt det forhold, den slags adfærd er slet ikke i orden. 

Anmeld Citér

15. marts 2023

Anonym

Hvorfor finder du dig i den adfærd? Jeg forstår at manden muligvis er presset - men det er aldrig en undskyldning for ikke at opføre sig ordentligt overfor en partner. 

det er ikke ok at svine til, være ligeglad (ikke spørge ind og visse interesse til sin partner), råbe osv .. det er da helt hen i vejret. Jeg havde selv forladt det forhold, den slags adfærd er slet ikke i orden. 

Du har SÅ ret. Jeg syns det er så trist at mænd altid kan undskyldes med deres adfærd fordi de “nok bare er pressede”. Så skal man som kvinde finde sig i alt. Også når manden ikke ønsker at gøre noget ved problemet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.