Jeg er så ked af det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2023

AnoMor

Jeg kan ikke skrive noget som der ikke allerede er skrevet. Jeg er enig med alle de andre svar. 

så jeg vil ikk gentage de andres. Men ville ikke forlade tråden uden at give dig et virtuelt kram.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2023

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres gode råd og skriv om

hvordan I har haft det.. det betyder så meget for mig. Jeg vil prøve at søge hjælpen når jeg skal til jordmoder næste gang

Anmeld Citér

13. marts 2023

Anonym

Anonym skriver:

Ja jeg har “kun” 7 uger tilbage af graviditeten. Så jeg tror også at mine bekymringer stiger i takt med, at det er lige om lidt den store forandring sker

Tag det hele en dag ad gangen. Man må gerne savne livet uden børn, men husk at livet MED børn også har smukke og dejlige oplevelser, som du kommer til at glæde dig over. Det er sjældent 100% godt eller 100% skidt. Der skal bare være mest af det gode - og så må man altid gerne spørge om hjælp.

Anmeld Citér

13. marts 2023

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt
Anonym skriver:

Tak for alle jeres gode råd og skriv om

hvordan I har haft det.. det betyder så meget for mig. Jeg vil prøve at søge hjælpen når jeg skal til jordmoder næste gang

Jeg synes at du skal ringe allerede i dag. Det er ingen grund til at gå og lide indtil din næste aftale og jo før du får hjælp, jo bedre

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.