Love Angel skriver:
Det kan det også være. Det nævnt gynækologen også, at det kan være.
Ved ikke om det er forskelig grad man kan ha. Men jeg har aldrig oplevet ligamentsmerter på den måde. i alle de andre 3 gange jeg har været gravid. I de andre graviditeter, der var det sådan at hvis jeg gik for hurtig op eller ikke med samlet ben så kunne jeg få ondt i en af siderne i højst 5-10 sekunder også forsvinder det ikke.
med det her så har jeg næsten konstant menstruationssmerter artig og gør ondt når jeg lige skal til at sidde på wc. Og kan af og til få stik i underlivet. Og er nød til at rejse mig stille og roligt og sætte mig ligeså stille og gå ligeså stille, da jeg er bange for at det vil belæste min krop og det vil gøre mere ondt hvis jeg gå i mit normale tempo. Og føler at sådan en tyngde fornemmelse når jeg skal rejse mig fra en stol.
Ok. Jeg havde menstruationslignende smerter hele tiden i starten af mine graviditeter, og det forstod jeg var helt normalt. Det kan sikkert også skyldes hormoner.
Måske du kan træne lidt? Fx noget pilates eller let yoga til stræk og bevægelse?
Alt det bedste til dig og din graviditet.
Anmeld
Citér