Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Godaften de damer. vil lige giv jer en UPDATE. ved ca kl 5 begyndte jeg at få igen ondt dog uden blødning. Vi tog straks til vagtlægen som henvendte os til gynækolog. Gynækolog scannet mig igennem skeden, og siger at hun kan tydelig se det lille forstår som ligger godt i livmoderen. Og vi hørte hjerte lyd. Jamen det var så dejligt og en lettelse. Min mand og jeg er så glade og samtidig har svært ved at forstår helt at vi har fået en god nydhed før vi tog hjem.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor dejligt! Det er jeg glad for at høre Tillykke
Maricella skriver: Hvor dejligt! Det er jeg glad for at høre Tillykke
Tusind tak. Det var sødt af dig.
Hvor er det dejligt for jer!!
Darling skriver: Hvor er det dejligt for jer!!
Tusind Tak.
Ih hvor et det en skøn opdatering at læse jeg har tænkt meget på dig
Mettep157 skriver: Ih hvor et det en skøn opdatering at læse jeg har tænkt meget på dig
Årh tusind tak. Det varmer mit hjerte.
Og vi er også så glade for den gode nyhed. Dejlig når man bliver positiv overrasket.
Dejligt at høre Hvor langt blev du målt til at være så?
Lillehjerte skriver: Dejligt at høre Hvor langt blev du målt til at være så?
Tusind tak
Og hun målt til at jeg var 6+5 men hun sagde også at jeg måske er en smule også længere henne. Men det lidt svært at måle når det så lille. både lægevagten og gynækologen vil haft en tisse prøve. Men jeg kunne slet ikke tisse. Så igår tænkte jeg selv at jeg tar urin til egen læge så de kan teste mig for blærebetændelse. Men hun sagde det så fint ud. Så det heller ikke det smerterne skyldes. Jeg har idag meget meget lidt menstruationssmerter foran nederst i maven og bagved i mit lænd. har aldrig haft bækkenløsning (altså ved godt alle kvinder får bækkenløsning under graviditet) men jeg mener i høj grad hvor man kan ha svært ved at lave ret meget eller være stående ret længe mm. Det kender jeg jo ikke til fra mine 3 graviditeter. Men ved ikke om det er det jeg har nu. Eller om min krop reagerer på at det er 2 graviditer oveni hinanden. Jeg ved det ikke. Hmmm
Hvor dejligt! Håber der er lidt ro på igen nu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128