Så er jeg også smidt ud af NB pga reklame for baby.dk ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2008

rlyn

Nan: Jeg kan virkelig godt lide din ærlighed og ligefremhed :)

Tina: Tjaaa *G* Så godt dit indlæg og synes også det er en noget mærkværdig reaktion fra NB. Jeg mener da bestemt de normalt giver advarsler først?

Men....er der ikke ved at gå lidt rigeligt hønsegård i det nu? ;) Jeg mener: ligger vi ikke selv kimen til en træls stemning, jo længere vi kører dette ud?

Knus
Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2008

Stumpen

Jeg tor ikke netbaby giver advarsler mere, netop fordi så mange er inde og reklamere for baby.dk

Men jeg kan ikke se at der går hønsegård i det eller skaber en træls stemning, sådan som jeg llæser det, så undre vi os over den måde netbaby vælger at køre det på..
Qnus Anja..

Anmeld

11. januar 2008

rlyn

Sådan ser vi jo så forskelligt på det.
For mit vedkommende, så vil det irritere mig, at se ret mange flere tråde omkring det. Jeg synes det er ved at blive kørt for langt ud :)

Knus
Rikke

Anmeld

11. januar 2008

Stumpen

Man er jo altid velkommen til at hoppe over de tråde man ikke gider læse :)
Qnus Anja..

Anmeld

12. januar 2008

Marie;-)

Ja, jeg synes altså også det er ærgeligt at der bliver brugt energi på at skrive negativt om netbaby. Synes næsten der bliver opfordret til at at genere siden fra enkelte brugere... Og sådanne indlæg burde ejerne af siden her slette efter min mening.

Så hellere fremhæve alt det positive ved denne side!! :D

Hilsen Marie, som nu også er oprettet herinde (synes jo at jeg kender en del ;))

Anmeld

12. januar 2008

Heidi.

Hmm...
Det undre mig egentlig at der nu er ved at komme problemer i en tråd omkring at der er nogle der har lyst til at skrive deres holdning om netbaby??
Fordi man kan jo bare lade være med at kommentere disse tråde:))

Der er jo ikke nogen grund til at skabe en negativ tone herinde på grund af det vel??

Derudover står der ikke noget i retningslinierne om at man ikke må skrive om andre forum, så hvorfor skal ejerne dog slette indlægene?

Heidi

Anmeld

12. januar 2008

Marie;-)

Prøver da absolut ikke at skabe en negativ tone... Tværtimod...

Tror bare på at det er bedre at fremhæve gode ting ved siden for at få folk til at blive her, fremfor at vise det ved at kritisere andre sider! :)

Synes heller ikke at man modsat skal reklamere på denne side til konkurrenter... Man skal vel følge lidt god markedsføringsskik... ;)

Anmeld

12. januar 2008

Marie;-)

P.S. Det er nu ikke specielt denne tråd jeg tænker på... Så bare på et tidspunkt en tråd hvor man nærmest opfordrede hinanden til at spamme nb...

Nå ikke mere fra mig i denne sag! Vil i stedet glæde mig over siden her! :D

Anmeld

12. januar 2008

Stumpen

Marie: Det vil jeg give dig ret i. Men lige som Tina skrev jeg inde på aug 06 for der er nogle stykker somikke har opdaget hvor vi er forsvundet hen.. Og da jeg alligevel ødelagde min mulighed for at være derinde kunne jeg lige så gode reklamere lidt under ordet er frit..

Men nej, jeg gider heller ikke denne sag mere, men vil bare sige at jeg synes at folk må skrive om hvad de vil, om det er undren over netbaby, eller om man kender en bestemt bog eller har hun eller kat.. Så synes jeg at der skal være plads til alt mellem himmel og jord..

Qnus Anja..

Anmeld

12. januar 2008

rlyn

Hej igen Anja.

Tja, det kan sq godt være, det er mig som er lidt for pernippen ;)
Blev bare lidt irriteret, da det bl.a. var én af de ting, der generede mig på NB.

Selvfølgelig skal der være plads til alle og deres meninger.

Knus
Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.