Så er jeg også smidt ud af NB pga reklame for baby.dk ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.770 visninger
20 svar
0 synes godt om
11. januar 2008

Doktor Doolittle

:P "Vi har konstateret, at der er blevet skrevet indlæg fra denne IP-adresse, som ikke overholder vores retningslinjer, og vi har derfor valgt at blokkere for IP-adressen. Hvis du ønsker at kunne skrive indlæg igen, kan du sende en e-mail til info@netbaby.dk, hvori du tilkendegiver, at du fremover vil overholde vores retningslinjer." :P

Prøv selv at gætte om jeg er ked af det eller super ligeglad???
Hvis du gætter rigtigt får du et gæt ekstra
8D

Knus Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2008

sbs78

velkommen i klubben:D

Godt vi har hinanden her inde på vores hyggelige side:P

Knus sidsel

Anmeld

11. januar 2008

Stumpen

Hejsa..

Sådan stod der også i går, da jeg ville lave et indlæg fordi de diskuterede flaskebørn.. Og sjovt nok kom den side ophurtigere end nogen anden siden nogensinde har gjort derinde :)

Men jeg var lige inde og tjekke deres regler, jeg skal ellers lige love for at de på udpenslet at man ikke må skrive om andre baby sider..

Og så en jeg ikke fatter:
Man må ikke skrive samme indlæg i flere forums, ergo jeg har brudt regler før, bl.a. spurgte jeg i flere grupper om de havde prøvet vandfødsel..

Og så må manikke kritisere i det rum, hvis de nu lavede en netbaby.dk forum kunne det jo være at de på den måde kunne forsvare sig når folk havde ris til dem.. Dette tror jeg ville hjælpe til at mange måske ikke synes at siden er så træls, hvis de kom med nogle udtalelser i stedet for at slette...

Dem om det, nu er vi her...
Qnus Anja..

Anmeld

11. januar 2008

Heidi.

Ja TINA.. Fyhhhhhhhh Så godt dir indlæg inde på Nb i går Fyhhh Fyhhhhhh:@

Anmeld

11. januar 2008

Jan9e D

:P "Vi har konstateret, at der er blevet skrevet indlæg fra denne IP-adresse, som ikke overholder vores retningslinjer, og vi har derfor valgt at blokkere for IP-adressen.

Hvad vil de mon gøre hvis man rekalmerer for fx baby.dk fra en offentlig IP-adresse, fx som et biblotek, skole eller lig ??? bare en tanke herfra

Jannie som nu næsten fristets til at tage på biblo bare for at prøve ad :D

Anmeld

11. januar 2008

Jan9e D

Ups der gik vist noget galt med det citat, men ikke i hitter ud af det aligevel.
KH jannie

Anmeld

11. januar 2008

Doktor Doolittle

Ja Jannie, det har jeg også tænkt på. Mit forbudte indlæg fra i går er skrevet fra job, så måske jeg stadig kan skrive hjemmefra? Det må jo være en anden IP adresse.
Knus Tina

Anmeld

11. januar 2008

st

Jeg er med i klubben. Jeg fik samme besked i går. Og som stumpen skriver, så kom den hurtigere end nogensinde før.
De er sgu ikke for kloge.
Nå men hil Tine og Henrik for at have skaffet os dette fantastiske forum.....

st, som har afleveret første oplæg til jura eksamen i dag.

Anmeld

11. januar 2008

Nan

Det er vel ikke så utroligt at de smider brugere ud der ikke overholder deres retningslinier som man selv har accepteret da man lavede sit brugernavn i sin tid. Ærgeligt - men efter min mening burde man nok istedet for at spilde sin tid på at plastre baby.dk's navn op på et uønsket sted (netbaby.dk) så kunne man skrive interessante indlæg her og gøre baby.dk interessant nok til at flere brugere kom helt af sig selv.

Anmeld

11. januar 2008

Doktor Doolittle

Nan jeg er enig :D
Jeg skrev på august gruppen fordi de tilbageværende derinde, som ikke ved noget om baby.dk, flere gange har skrevet indlæg på NB der hedder "Hvor er I alle sammen henne?", og så syntes jeg det var synd for dem og svarede selvom jeg godt vidste, det ville koste mig en udsmidning.
Knus Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.