Kan det forenes? Pony, søskende og baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2023

Tinstin

Som 13-årig klarede jeg altså også alt selv med ponyen Var jo også sammen med mine rideveninder og vi hyggede, ja jeg kan slet ikke forestille mig, at have mine forældre med ud i stalden!

Det var dog også et mindre sted med ca. 10 heste, men så klarede vi så meget desto mere selv...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2023

Tiller

Det lyder unægteligt som om jeg skal løsne lidt op og også lade hende hygge sig deroppe selv :-)

De må sagtens være der selv og hun kan helt sikkert mere end jeg tror. 
Både for hendes skyld og min skyld og muligheden for evt familieforøgelse, vil jeg helt sikkert prøve at tænke i andre baner end en forælder 3 timer på gården om dagen. 

Anmeld Citér

28. februar 2023

Hjemmegaaende

Altså jeg fik min første egen (hest) da jeg var 12 - inden da havde jeg haft Part i nogle år. Mine forældre aner intet om heste og har aldrig nogensinde været med mig. Hun stod hjemme ved min veninde A hendes forældre var heller aldrig med så vi klarede alt selv fra vi var 12 og 13 år. Selvfølgelig kan hun da klre sig selv 

Anmeld Citér

28. februar 2023

Kastanje

Jeg ville mærke efter om det drejer sig om et reelt ønske om endnu et barn eller om det er “desperation” over at børnene bliver større og flyver fra reden inden for en overskuelig årrække. Du skriver selv +18 år…… ønsker du virkelig bleer, skolesamtaler, legegruppe osv osv i de næste mange år..? Jeg glæder mig faktisk over den frihed jeg nu har fået med større børn. 

Hvis jeres datter bruger 3 timer om dagen … hvad så med venner og andre ting som lektier osv. 

Anmeld Citér

1. marts 2023

Tiller

Kastanje skriver:

Jeg ville mærke efter om det drejer sig om et reelt ønske om endnu et barn eller om det er “desperation” over at børnene bliver større og flyver fra reden inden for en overskuelig årrække. Du skriver selv +18 år…… ønsker du virkelig bleer, skolesamtaler, legegruppe osv osv i de næste mange år..? Jeg glæder mig faktisk over den frihed jeg nu har fået med større børn. 

Hvis jeres datter bruger 3 timer om dagen … hvad så med venner og andre ting som lektier osv. 

JA, det gør jeg og det er netop oplevelsen af alt det dejlige ved at have børn, som jeg ønsker at opleve igen nærmere end at den tid er “ovre”

Anmeld Citér

1. marts 2023

Kastanje

Nu skriver du “Vi, mest jeg…”. Hvad tænker din mand reelt om det..? Det er rigtig mange år hvis man bider tænderne sammen og ind i projektet,  fordi du synes det er en god ide.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.