Min datter som lige er blevet 5 år, er såååå strid. Hun prøver grænser af konstant. Hun hører overhoved ikke efter. Hun nægter simpelthen at gøre som jeg siger. 
jeg ved snart ikke helt hvad jeg skal gøre for hun er viiiiirkelig strid.
hun plejer at sove med mig, gerne så tæt som muligt. Men to gange nu, har jeg måtte smide hende i hendes egen seng.
forleden: hun vågnede kl.2 om natten, satte sig op, og NÆGTEDE at lægge sig ned og prøve at sove igen. Fordi jeg lå med ryggen til hende en halv meget væk, da hun vågnede
. Som hun pænt fortalte mig. Lige gyldig hvad jeg gjorde eller sagde, så nægtede hun bare og var MEGET sur, gal og ked af det.
Til sidst sagde jeg “så er det over i din egen seng”
her til aften: jeg var igang med at lægge puder og dyner osv, så kaster hun sig ind i maven på mig og vil kramme godnat, jeg siger “ to sekunder skat jeg er lige ved at lægge det her” , det var måske dumt af mig og lade hendes kram vente ja, og det er jeg ked af . Og så knækkede filmen ellers. Sur gal og ked. Sad op i sengen og nægtede at lægge sig ned så vi ku synge og sove efter.
efter 15 minutter ballade så sagde jeg “så det nok, så må du sove i din egen seng” og jeg bar hende over og hun hylede, 5 min efter så snork sov hun.
det giver mig så nu dårlig samvittighed.
Og det fik mig til at være nysgerrig på Hvsd i andre ville gøre i disse situationer ??
og oplever i også den slags en gang i mellem ?
har i andre også små dronninger i huset ?
Anmeld
Citér