Charter med baby på 5 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2023

Anonym trådstarter

Ønskebaby1987 skriver:

Gør det! Det bliver ikke nemmere end med den alder  Når først de begynder at kravle/gå er freden forbi

All inklusive er super med små børn. Vi har selv boet på Viva Sunrise, hvilket havde en super god all inklusive, dog lidt larm fra aftenunderholdning, så ville bare vælge et værelse der vender væk fra poolområdet. 

Tak, det vil jeg kigge på 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2023

qwerty91

Bare kom afsted! vi har lige været på charter med vores pige på 7 mdr., og vi snakkede faktisk om at det havde været nemmere da hun var 3-5 mdr. eller ældre. 

Altså det var ikke bøvlet som sådan og vi havde en skøn uge, men hun var lige på kravlestadiet og man skal virkelig være vågen, så der er ikke meget afslapning ved pool og strand vs. hvis hun havde haft en alder hvor hun kunne ligge stille og kigge på noget legetøj. Eller lidt ældre og mere sikker i sine bevægelser.

Anmeld Citér

25. februar 2023

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Jeg synes at ferier med børn i alle aldre er ret fedt, og det har da bestemt også sine fordele når de er helt små. Jeg har ikke rigtig temperament til charter og all-inclusive, jeg vil meget gerne opleve noget når jeg rejser - så herfra har det mere været storbyferier og rygsæksrejser, sejlture eller autocamper … dengang vi kun havde et enkelt barn rejste vi første gang da hun var en 2-3 måneder og havde 10 skønne dage i en storby i Europa. Da hun var 8 måneder var vi fire uger i Asien - helt igennem fede oplevelser og når man bare har ro i maven og går ned i tempo, er der i mine øjne ikke nogen grund til ikke at rejse med børn, eller at vælge “kedelige” ferieformer - børn er fede rejsepartnere og det giver skønne oplevelser for hele familien

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.