Charter med baby på 5 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.210 visninger
12 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. februar 2023

Anonym trådstarter

Vi overvejer at tage på en charterferie i maj/juni måned.

Vi har været alt for meget i Lalandia og lignende de senere år og kunne bare godt bruge at komme væk på en ferie, hvor vi ikke skal tænke på andet end hygge og nærvær. Vi kigger på Mallorca, hvor der ikke er alt alt for varmt til den tid og flyveturen er også overskuelig. 

Vi vil gå efter et sted, hvor vi kan få et tekøkken på værelset og ellers all inclusive.

MEN vores yngste vil være 5 måneder, er det helt tosset?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2023

Oddi

Profilbillede for Oddi

Nej da, 5 måneder er en skøn alder at rejse med. 

Vi rejste til USA da min yngste var 5 måneder. Super skøn flyvetur, og 3 ugers ferie dernede. Jeg ammede og det gjorde klart ting nemmere. 

Anmeld Citér

24. februar 2023

Anonym

Vi rejste ved 6 måneder. Det var forfærdeligt! Vores barn kunne ikke klare varmen, ville ikke drikke eller spise og var en slap klud og skreg.

Jeg ville ønske vi havde ventet. Til minimum vores barn kunne sige hvad det har brug for

Anmeld Citér

24. februar 2023

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Vi har været alt for meget i Lalandia og lignende de senere år og kunne bare godt bruge at komme væk på en ferie, hvor vi ikke skal tænke på andet end hygge og nærvær. Vi kigger på Mallorca, hvor der ikke er alt alt for varmt til den tid og flyveturen er også overskuelig. 

Vi vil gå efter et sted, hvor vi kan få et tekøkken på værelset og ellers all inclusive.

Vi har rejst med vores drenge siden de blev født. Vi har hvert år siden de blev født været på badeferier, Safari, skiferier, storbyferier, Somnerhus mv. vi elsker at rejse og det gør vores børn også. Jeg synes det er skønt at rejse med børn - nogle gange må man ændre lidt i planerne, når man rejser med små børn, men er man blot indstillet på det, synes jeg absolut ingen problemer der er

Anmeld Citér

24. februar 2023

AnoMor

Anonym skriver:

Har godt nok aldrig selv rejst med så lille en størrelse. Men kender flere der har og har aldrig hørt nogen klage over at det var besværligt eller noget som helst.

Anmeld Citér

24. februar 2023

Anonym

Havde aldrig regnet med at jeg ville på all inklusive ferie, men da jeg havde baby med på 6 md. var det det bare awesome! Vi valgte dog et lækkert sted uden for meget postyr. Mad bliver serveret og afslapning for alle pengene. 

ville dog ikke anbefale en eventyrtur med så lille en, hvis man ikke er vant til det. 

Anmeld Citér

24. februar 2023

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Gør det! Det bliver ikke nemmere end med den alder  Når først de begynder at kravle/gå er freden forbi

All inklusive er super med små børn. Vi har selv boet på Viva Sunrise, hvilket havde en super god all inklusive, dog lidt larm fra aftenunderholdning, så ville bare vælge et værelse der vender væk fra poolområdet. 

Anmeld Citér

24. februar 2023

Anonym

Tænker det handler om, hvad man er til. Jeg er slet ikke til charter/all inklusive ferie og gider ikke være på en strand mere end 30 min. Jeg er mere til storby og kulturferie. Og det må jeg indrømme jeg aldrig har gidet med et lille barn. Det er spild af penge og tid (for os). Vores barn er 2,5 og har aldrig været ude at rejse. Men det kommer jo

Men hvis man slapper af med vand, sol, strand og ingen bøvl med mad og drikke. Så er det da bare med at gøre det. Har også selv venner der har synes, det var super

Anmeld Citér

24. februar 2023

Kastanje

Vi har været i Thailand med en på 2,5 mnd. Det var fantastisk. Sov det meste af turen og var den der var mindst påvirket af varmen. 
go do… det er fantastisk

Anmeld Citér

24. februar 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Tænker det handler om, hvad man er til. Jeg er slet ikke til charter/all inklusive ferie og gider ikke være på en strand mere end 30 min. Jeg er mere til storby og kulturferie. Og det må jeg indrømme jeg aldrig har gidet med et lille barn. Det er spild af penge og tid (for os). Vores barn er 2,5 og har aldrig været ude at rejse. Men det kommer jo

Men hvis man slapper af med vand, sol, strand og ingen bøvl med mad og drikke. Så er det da bare med at gøre det. Har også selv venner der har synes, det var super

Jeg er egentlig heller ikke selv til badeferie, men det er min mand vores store pige. Vi har været på charter med hende og det var super. Når hun har det sjovt og slapper af, så slapper jeg også mere af. Og så er det bare at jeg hellere vil lidt ud i verden fremfor endnu en Lalandia tur og så skal kulturrejserne nok komme når begge børn er blevet ældre

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.