Råd til negle klipning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

925 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. februar 2023

Anonym trådstarter

Min 4 årige hader at få klippet negle, det er værst på tæerne, han skriger og sparker, så det er umuligt at klippe dem, uanset hvad jeg siger til ham i et roligt leje, bliver han mere og mere hysterisk og ulykkelig, har også prøvet med belønning, men intet virker.

Gode råd modtages

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2023

StortOgSmåt

Profilbillede for StortOgSmåt

Klip dem når han sover

Anmeld Citér

24. februar 2023

AnoMor

Anonym skriver:

Min 4 årige hader at få klippet negle, det er værst på tæerne, han skriger og sparker, så det er umuligt at klippe dem, uanset hvad jeg siger til ham i et roligt leje, bliver han mere og mere hysterisk og ulykkelig, har også prøvet med belønning, men intet virker.

Gode råd modtages

Vent til han er faldet i søvn og klip dem der

Anmeld Citér

24. februar 2023

Putteputte

Profilbillede for Putteputte

Ja klip dem når han sover

Anmeld Citér

24. februar 2023

Anonym

Jeg plejer at klippe min datters negle imens hun er optaget med at se tv. Og sommetider holder hun din far i hånden imens. 

Jeg ville ikke kunne klippe hendes negle imens hun sover, så ville hun vågne

Anmeld Citér

24. februar 2023

Anonym

Jeg skiftede til min lille 3-i-en neglelaks da han begyndte på det show med ikke skifte negle og så var det pludselig spændende at få klippet negle. Hos mig fungerer “forandring fryder” taktikken ofte når noget går i hårdknude. 

Anmeld Citér

24. februar 2023

Måskemor

Mine børn får lov til at se YouTube på min telefon imens. Det er typisk en børnesang med musikvideo. Det får de ellers ikke lov til (bare alm. TV), så det er stadig attraktivt

Anmeld Citér

24. februar 2023

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

Gode råd modtages

Vi havde en børneneglesaks. Jeg kaldte den saksekrokodillen der elskede børnenegle. Fortslte om hvordan den lå sulten i skuffen og ventede de fik ligesom sympati med krokodillen lg lod den venligt “hapse” neglene. Den elskede allermest de længste og mest beskidte.

klam historie haha! Men det virkede

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.