Sådan har jeg det også!
Mine børn er efterhånden store, den yngste næsten 15 år, men der er bare gået mange år med små børn, deres skoler, aktiviteter og gevorligheder, at jeg bare ligesom blev mere og mere, kun mor og hustru.
Jeg har for nyligt taget en aktiv beslutning, at jeg VIL finde mine egne veninder, manden dyrker sport 2-4 gange om ugen, og har en del venner derigennem, imens jeg bare mest af alt har hygget mig hjemme i hulen (hjemmet), men nu kan jeg mærke, at jeg efterhånden har det både fysiske og psykiske overskud til, at ville noget, bare for mig.
Så indtil videre har jeg spurgt en kollega, om hun ikke kunne tænke sig at drikke en kop kaffe efter arbejdstid - og selvom det var svært at få spurgt, for tænk hvis hun sagde nej - så gjorde jeg det alligevel. Og hun sagde ja 
Dernæst har jeg besluttet at se en veninde mere end før, og hende skal jeg også snart drikke kaffe med 
Næste skridt, er at spørge en anden kollega, om vi ikke skal prøve at spille banko sammen (det er så hyggeligt), så må jeg se om hun siger ja.
Det er meget grænseoverskridende, sådan at spørge, for man sætter jo sig selv i en lidt følsom situation, men jeg har simpelthen besluttet mig for, at hvor intet vover, intet vinder..

Anmeld
Citér