Hælp- Graviditetstest- ægoplægning m fryseforsøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2023

Anonym

Anonym skriver:

Jeg får cyclogest og østradiol. Derudover har jeg en cyste på min højre æggestok, måske det positiv svar skyldes det… det finder jeg ud på tirsdag. Og tusind tak

Jeg håber virkelig at den er der. Krydser fingre og ønsker dig en fortsat positiv graviditetstest i næste uge

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2023

Anonym

Anonym skriver:

Kan det være falsk pga cysten?

Jeg har ikke styr på det overhovedet, kan du spørger der hvor du har på ÆO og høre dem om chancerne. 
ved hurtigt Google fik jeg det her svar, men hvor meget man vælger at tro på det er jo forskelligt. 
Der står også at det er sjældent at det påvirker. 

Cyster i æggestokkene, nyresygdomme og nogle former for cancer kan give falsk-positivt resultat, ligesom en række lidelser hos kvinder i overgangsalderen eller i årene op til kan påvirke kvindekroppens hormonproduktion. Det sker ret sjældent, at sygdomme fører til øget hCG, men muligheden er der.”

Anmeld Citér

23. februar 2023

Nelliespurv

Profilbillede for Nelliespurv
Anonym skriver:

Er man ikke 2+0 ved ægløsning ?.. så er hun vel kun 3+0 og det giver ikke mening med så tydelige teste.. Nu tænkte jeg bare at ved alm. ægløsning skal man først teste to uger efter.. og de teste hun har taget er meget tydelige derfor jeg undre mig, hvis om de kan være falske pga noget medicin.. 

Når man er i fryseforsøg er det altid blastocyst æg det vil sige et 5 dags æg 

så da hun fik taget ægget ud var hun 2+0 

ægget er dyrket til 5 dage og så lagt tilbage =2+5 

så en uge efter er du jo 3+5 ? 

det er kun ovitrelle der har hcg i sig

Anmeld Citér

23. februar 2023

Anonym

Når man er i fryseforsøg er det altid blastocyst æg det vil sige et 5 dags æg 

så da hun fik taget ægget ud var hun 2+0 

ægget er dyrket til 5 dage og så lagt tilbage =2+5 

så en uge efter er du jo 3+5 ? 

det er kun ovitrelle der har hcg i sig

Tak for dit svar, det vidste jeg slet ikke 

Anmeld Citér

23. februar 2023

Anonym

Anonym skriver:

Er man ikke 2+0 ved ægløsning ?.. så er hun vel kun 3+0 og det giver ikke mening med så tydelige teste.. Nu tænkte jeg bare at ved alm. ægløsning skal man først teste to uger efter.. og de teste hun har taget er meget tydelige derfor jeg undre mig, hvis om de kan være falske pga noget medicin.. 

Ved ægoplægning er man længere henne end 2+0. Hvis det er en 5 dages blastocyst, er hun 2+5 ved ægoplægning og så vil jeg mene det er muligt at teste positivt en uge senere når hun er 3+5. 

Til trådstarter: der er ikke hcg i de hormoner du nævner, så jeg tror den er god nok. Forsigtigt tillykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.