Hælp- Graviditetstest- ægoplægning m fryseforsøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.331 visninger
14 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. februar 2023

Anonym trådstarter

Hej 

jeg har haft ægoplægning med fryseforsøg i sidste uge onsdags og har blodprøve næste uge tirsdag. Ventetiden er lang, hvorfor jeg tog graviditetstest siden tirsdags. Men jeg kan ikke aflæse dem. Håber i kan hjælpe����

De første to billeder er fra i tirsdags testen ( gul), de næste to er fra igår og de sidste to fra i dag. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2023

123321

Profilbillede for 123321

De er da i hvert fald positive - trods de nok har fået lidt for meget urin ☺️ Har du fået noget hormon, der kan gøre de slår positivt ud? 

Anmeld Citér

23. februar 2023

Anonym trådstarter

23. februar 2023

Anonym trådstarter

De er da i hvert fald positive - trods de nok har fået lidt for meget urin ☺️ Har du fået noget hormon, der kan gøre de slår positivt ud? 

tusind tak for dit svar

Jeg er på cyclogest og østradiol. Kan de medføre falsk positiv? Jeg har også en cyste på min højre æggestok og har læst et sted, at det sagtens kan give falsk positiv…

Anmeld Citér

23. februar 2023

Anonym

Jeg tror godt du kan begynde at glæde dig nej de kan ikke påvirke

Anmeld Citér

23. februar 2023

Anonym

Du kan ikke teste en uge efter oplægning. Først to uger efter. Du må have fået noget der giver positiv teste, da det nærmest er umuligt at teste en uge efter.. 

jeg ønsker dig alt held og Lykke og en positiv test i næste uge♥️

Anmeld Citér

23. februar 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du kan ikke teste en uge efter oplægning. Først to uger efter. Du må have fået noget der giver positiv teste, da det nærmest er umuligt at teste en uge efter.. 

Jeg får cyclogest og østradiol. Derudover har jeg en cyste på min højre æggestok, måske det positiv svar skyldes det… det finder jeg ud på tirsdag. Og tusind tak

Anmeld Citér

23. februar 2023

Nelliespurv

Profilbillede for Nelliespurv
Anonym skriver:

Det er da ikke umuligt ? 
man får lagt en blastocyst op så er man 2+5 der 

en uge efter 3+5 

Jeg fik lagt blastocyst op en mandag testede positiv fredag

tillykke

Anmeld Citér

23. februar 2023

Anonym

Nelliespurv skriver:

Det er da ikke umuligt ? 
man får lagt en blastocyst op så er man 2+5 der 

en uge efter 3+5 

Jeg fik lagt blastocyst op en mandag testede positiv fredag

tillykke

Er man ikke 2+0 ved ægløsning ?.. så er hun vel kun 3+0 og det giver ikke mening med så tydelige teste.. Nu tænkte jeg bare at ved alm. ægløsning skal man først teste to uger efter.. og de teste hun har taget er meget tydelige derfor jeg undre mig, hvis om de kan være falske pga noget medicin.. 

Anmeld Citér

23. februar 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Er man ikke 2+0 ved ægløsning ?.. så er hun vel kun 3+0 og det giver ikke mening med så tydelige teste.. Nu tænkte jeg bare at ved alm. ægløsning skal man først teste to uger efter.. og de teste hun har taget er meget tydelige derfor jeg undre mig, hvis om de kan være falske pga noget medicin.. 

Kan det være falsk pga cysten?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.