Ville i være bekymret? Sygdom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2023

Mor til Z & X

Profilbillede for Mor til Z & X

Vi har lige været det samme igennem.

Feber, ondt i halsen, udslet. Så gik udslet og feber væk i 2 dage, og så fik hun ondt i hals og øre igen + feber.

Vi var også en tur ved lægen. Podning i hals viste negativ, tilgengæld var hendes infektionstal forhøjet (53) Det viste sig at være mellemørebetændelse. Men udslettet kunne lægen ikke forklare...

Vi fik pincilin med hjem, og hun er frisk igen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2023

Anonym trådstarter

Mor til Z & X skriver:

Vi har lige været det samme igennem.

Feber, ondt i halsen, udslet. Så gik udslet og feber væk i 2 dage, og så fik hun ondt i hals og øre igen + feber.

Vi var også en tur ved lægen. Podning i hals viste negativ, tilgengæld var hendes infektionstal forhøjet (53) Det viste sig at være mellemørebetændelse. Men udslettet kunne lægen ikke forklare...

Vi fik pincilin med hjem, og hun er frisk igen

Men var det også et udslæt som ikke forsvandt når man trykkede på det? Min datter er også i bedring, men har stadig de der petetikker.

og dejligt at din pige er frisk igen.

Anmeld Citér

20. februar 2023

Anonym

Anonym skriver:

Men var det også et udslæt som ikke forsvandt når man trykkede på det? Min datter er også i bedring, men har stadig de der petetikker.

Hvad er petetikker?

Anmeld Citér

20. februar 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvad er petetikker?

Små blødninger under huden, genkendes ved at de ikke forsvinder når man fx trykker et glas mod dem.

Anmeld Citér

21. februar 2023

Mor til Z & X

Profilbillede for Mor til Z & X
Anonym skriver:

Du skrev jo til at starte med, at du lavede glas testen, hvor det forsvandt. Efterfølgende har hun så fået petetikker, som jeg forstår det?

Min datter fik kun udslet (som lignede skarlagensfeber til forveksling) hun har ikke fået petetikker

Hvordan går det med hende i dag?

Anmeld Citér

21. februar 2023

Anonym trådstarter

Mor til Z & X skriver:

Du skrev jo til at starte med, at du lavede glas testen, hvor det forsvandt. Efterfølgende har hun så fået petetikker, som jeg forstår det?

Min datter fik kun udslet (som lignede skarlagensfeber til forveksling) hun har ikke fået petetikker

Hvordan går det med hende i dag?

Okay, på den måde.  

jamen hun er meget mere frisk nu. 
er begyndt så småt at spise igen. 
Men undre mig stadig over hvorfor hun fik petekikkerne, men måske er der bare ikke altid en forklaring på tingene.  

jeg synes også hun har fået nogle i ansigtet, men måske har de hele tiden været der. Lægen sagde også man kunne få det i ansigtet af at hoste, hvilket hun jo gør. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.