Bedste drikkedunke til børnehavebørn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2023

Gammelgaard

Vi bruger twistshake med sugerør Det kræver en sugerørs renser, men den kan fåes alle steder efterhånden og så drypper de ik, når de ligger i tasken

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2023

BG17

Profilbillede for BG17

Mange tak for alle jeres svar

Anmeld Citér

21. februar 2023

Anonym

AnoMor skriver:

Har brugt dem her fra Systema siden børnehaven, han bruger dem stadig nu når han skal op i 2. Klasse.

Drikkes der andet end vand af dunken, skal man være meget OBS for mug i tud systemet, hvis det ikke tørres korrekt. Og det kan det kun, hvis det skilles ad - dog ret besværligt.

Anmeld Citér

21. februar 2023

AnoMor

Anonym skriver:

Drikkes der andet end vand af dunken, skal man være meget OBS for mug i tud systemet, hvis det ikke tørres korrekt. Og det kan det kun, hvis det skilles ad - dog ret besværligt.

Min knægt får både vand, juice og saftevand i. Og har aldrig haft problemer med at rengøre dem ved at skille dem ad. 
Kan ikk se hvori det besværlige ved det skulle være 

Anmeld Citér

22. februar 2023

Lomm

Profilbillede for Lomm

Vi har prøvet mange ting i årenes løb, jeg synes dem fra Systema er smarte, men de går bare lynhurtigt i stykker. Dem med sugerør og besværlig snørklet system undgår jeg pga bakterie opbygning der hvor man ikke kan komme til.

Jeg har netop købt termoflasker - synes det er mega smart at det holder vandet frisk. Kiggede først på mærket 24 men de virkede meget tunge, så fandt jeg mærket Aya&Ida - de er super lette og har et nemt skruelåg.

Anmeld Citér

23. februar 2023

Anonym

AnoMor skriver:

Min knægt får både vand, juice og saftevand i. Og har aldrig haft problemer med at rengøre dem ved at skille dem ad. 
Kan ikk se hvori det besværlige ved det skulle være 

Jeg anede ikke selv, det kunne og egentligt skal skilles helt ad…ikke bare i flaske og tud.

Her er det kun mig der kan skille tudsystemet helt ad i 3 dele. Kæresten kan ikke og kan slet ikke samle det igen.

Anmeld Citér

23. februar 2023

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg anede ikke selv, det kunne og egentligt skal skilles helt ad…ikke bare i flaske og tud.

Her er det kun mig der kan skille tudsystemet helt ad i 3 dele. Kæresten kan ikke og kan slet ikke samle det igen.

Okay. Jeg synes det er super nemt. Men sådan er man jo så forskellig. 
ts spurgte til anbefalinger af drikkedunk og det er klart min anbefaling da vi har nemt ved dem og har aldrig brugt andet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.