Bedste drikkedunke til børnehavebørn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.467 visninger
16 svar
10 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. februar 2023

BG17

Profilbillede for BG17

Som overskriften siger, hvilke drikkedunke bruger I til børn i børnehavealderen? Vi har prøvet nogle forskellige, men har endnu ikke fundet en, der er holdbar, nem at rengøre og børnevenlig. Så kom endelig med jeres bedste bud

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2023

Minime2018

Profilbillede for Minime2018

Vi har bare en fra Føtex med skrue/sugelåg fra systema  til når vi er på tur, den er tæt og fungerer som den skal. Vaskes i opvaskeren 

Anmeld Citér

19. februar 2023

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år

Vi bruger drikkkedunke fra Rema (dem der findes i grå og lyserød).

Anmeld Citér

19. februar 2023

AnoMor

Har brugt dem her fra Systema siden børnehaven, han bruger dem stadig nu når han skal op i 2. Klasse.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

19. februar 2023

BG17

Profilbillede for BG17

Tak for jeres svar, dem vil vi kigge på

Anmeld Citér

19. februar 2023

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Vi har også en fra Sistema, hvor man drejer på låget og så kommer drikketuden frem. Den er nem også for vores 3-årige at bruge. 

Anmeld Citér

19. februar 2023

Anonym

Jeg er så til gengæld ikke fan af dem fra sistema (især dem, men også plastik i det hele taget). Jeg synes vandet smager utrolig dårligt af dem og jeg vil ikke bruge dem til hverken mig eller mine børn. Vi har fra klean kanten i rustfrit stål, der findes forskellige låg til. Men vi har også fra 24bottles som vi foretrækker, da den holder vandet koldt og holder 100% tæt. Det er dog med skruelåg så hvis dit barn har svært ved det, er den ikke god. Til gengæld er den lettere at gøre rent end en med tud eller sugerør hvor den skal skilles mere ad for at blive rigtig ren. 

Anmeld Citér

19. februar 2023

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Min yngste har en wowcup flaske og en fra sistema. Wowcup er klart den bedste! Virkelig nem at drikke fra, spildfri og super nem at gøre ren. Den kan nemt skilles ad og alle dele går i opvaskeren. 

Anmeld Citér

19. februar 2023

Fnulle

Profilbillede for Fnulle

Her bruger vi også klean kanteen. De ryger i opvaskeren og kan nemt skifte mellem tudtyper.

Anmeld Citér

20. februar 2023

Timf

Profilbillede for Timf

Jeg har købt en termo flaske til min søn så vandet holdes koldt. 

Når børnene skal ud tager de deres flasker med udenfor og det ender tit i solen, så for at min søn kan nyde noget dejlig koldt vand/saftevand på de varme dage så blev den en termo

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.