Hvornår tester i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det kan du sagtens ja. Og lyder som om at selvom ønsket er stort at du også er helt indforstået med at resultatet kan være meget skuffende så tidligt  

krydser fingre for positive resultater

Ja

Mange tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2023

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

jeg er begyndt at teste når jeg ca er 3+0 . 
har testet igår hvor jeg mener jeg er 3+0 og idag. Men self som jeg selv ved at begge dagene viser  helt blank test. Og det var de også. Men det jo også uhørlig tidlig at teste fra 3+0 self, men jeg kan sku ikke lad være. Jeg er sååååå spændt om jeg er købt eller solgt i den her cyklus. Tiden er så ulidelig 

Anmeld Citér

15. februar 2023

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

jeg er begyndt at teste når jeg ca er 3+0 . 
har testet igår hvor jeg mener jeg er 3+0 og idag. Men self som jeg selv ved at begge dagene viser  helt blank test. Og det var de også. Men det jo også uhørlig tidlig at teste fra 3+0 self, men jeg kan sku ikke lad være. Jeg er sååååå spændt om jeg er købt eller solgt i den her cyklus. Tiden er så ulidelig 

Hvis jeg tester tidligt (før mens) og får et negativt resultat så føler jeg at alt håb er ude hehe, men sådan hænger det jo ikke sammen. Det bare lidt den følelse man har for ikke at skuffe sig selv fordi man håber det så meget

Jeg håber at din når at ændre sig og jeg er enig i at jeg også synes at tiden går langsomt

Anmeld Citér

15. februar 2023

Love Angel

Mor til 4

Hvis jeg tester tidligt (før mens) og får et negativt resultat så føler jeg at alt håb er ude hehe, men sådan hænger det jo ikke sammen. Det bare lidt den følelse man har for ikke at skuffe sig selv fordi man håber det så meget

Jeg håber at din når at ændre sig og jeg er enig i at jeg også synes at tiden går langsomt

Selvom jeg ved at jeg tester uhørlig tidlig, så kan jeg også rammes af følelsen af at det er slut nu og at det ikke er blivet lykkedes at blive gravid i den her cyklus. Men bagefter tænker jeg hold da op det er ikke slut før menses kommer. Og tak

håber også at du tester positiv.

Anmeld Citér

18. februar 2023

Anonym trådstarter

3+0 den er tidligere i virkeligheden, men er lidt i tvivl om det er en skyggestreg eller ej. 

Ved ikke om i kan se den? Men synes jeg kan ane den på den ene billede.

Ved godt det er tidligt 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

18. februar 2023

Anonym

Jeg kan ikke se noget desværre

Anmeld Citér

18. februar 2023

Love Angel

Mor til 4
Anonym skriver:

3+0 den er tidligere i virkeligheden, men er lidt i tvivl om det er en skyggestreg eller ej. 

Ved ikke om i kan se den? Men synes jeg kan ane den på den ene billede.

Ved godt det er tidligt 

Måske kun måske kan jeg fornemme noget. Men det overhovedet ikke engang 20% er jeg sikker. Vent til du er 3+2 eller 3+3. Jeg fik en svag streg 3+3 her er min test fra 3+3

Anmeld Citér

18. februar 2023

Anonym trådstarter

Ja men nu er den godt nok tør men synes der er lidt farve. Men ja jeg må vente og se, men jeg kan alligevel ikke vente med at teste i morgen

Tag jer ikke af alt støvet 

Anmeld Citér

18. februar 2023

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Måske kun måske kan jeg fornemme noget. Men det overhovedet ikke engang 20% er jeg sikker. Vent til du er 3+2 eller 3+3. Jeg fik en svag streg 3+3 her er min test fra 3+3

Okay tak, så har jeg lidt at sammenligne med

Anmeld Citér

18. februar 2023

Love Angel

Mor til 4
Anonym skriver:

Ja men nu er den godt nok tør men synes der er lidt farve. Men ja jeg må vente og se, men jeg kan alligevel ikke vente med at teste i morgen

Tag jer ikke af alt støvet 

Når den har lagt meget over tid så et godt råd ikke kigge på den. Da den så er ugyldig. 
Men forstår godt at du ikke kan vente og vil prøve igen imorgen.  
Selvom jeg testet positiv, så tester jeg stadig hver dag for at se udvikling

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.