Hvornår tester i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.361 visninger
21 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. februar 2023

Anonym trådstarter

Jeg er nysgerrig på, Hvornår i begynder at tage en graviditetstest?  

Er det en  uge fra i står med en positiv ægløsningstest, eller er det fx. Fire uger fra da menstruationen startede mm. ?

Jeg går selv og venter på at kunne tage én test.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2023

Anonym

Jeg tester altid fra 3+0 også selvom jeg godt ved den ikke er positiv så tidligt

Anmeld Citér

15. februar 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg tester altid fra 3+0 også selvom jeg godt ved den ikke er positiv så tidligt

3+0 er det så en uge fra den positive ægløsningstest, eller to dage fra ægløsningstest?

Anmeld Citér

15. februar 2023

Anonym

Anonym skriver:

3+0 er det så en uge fra den positive ægløsningstest, eller to dage fra ægløsningstest?

Du er 2+0 ved ægløsning , 3+0 er en uge efter

Anmeld Citér

15. februar 2023

Anonym

Anonym skriver:

En uge efter æl, du er 2+0 ved æl

Anmeld Citér

15. februar 2023

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er nysgerrig på, Hvornår i begynder at tage en graviditetstest?  

Er det en  uge fra i står med en positiv ægløsningstest, eller er det fx. Fire uger fra da menstruationen startede mm. ?

Jeg går selv og venter på at kunne tage én test.

Par dage efter udebleven menstruation. Tester aldrig før da risikoen for at fange en bio er så stor. Og gider ikke skuffe mig selv mere end højst nødvendigt hvis/når den viser negativ fordi man har testet for tidligt. Plus jeg gider ikke ved en bio få en positiv test før tid og menstruation så melder sig alligevel. 

Anmeld Citér

15. februar 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Par dage efter udebleven menstruation. Tester aldrig før da risikoen for at fange en bio er så stor. Og gider ikke skuffe mig selv mere end højst nødvendigt hvis/når den viser negativ fordi man har testet for tidligt. Plus jeg gider ikke ved en bio få en positiv test før tid og menstruation så melder sig alligevel. 

Kan jeg også sagtens forstå, jeg tror dog gerne jeg vil tage chancen, jeg har ikke prøvet bio. Men jeg ved det er en risiko, men vil gerne se om vi kan blive gravide igen her 2. Gang så er indforstået med det. Så kan det være hvis jeg får en bio, at jeg stopper med at teste, for jeg vil d anok også blive skuffet jo. Synes bare det er svært at vente til menstruation

Anmeld Citér

15. februar 2023

Anonym

Anonym skriver:

Kan jeg også sagtens forstå, jeg tror dog gerne jeg vil tage chancen, jeg har ikke prøvet bio. Men jeg ved det er en risiko, men vil gerne se om vi kan blive gravide igen her 2. Gang så er indforstået med det. Så kan det være hvis jeg får en bio, at jeg stopper med at teste, for jeg vil d anok også blive skuffet jo. Synes bare det er svært at vente til menstruation

Der er jo heller intet forkert i at teste tidligt.  

men jeg har slet ingen problemer med at vente. Jeg har ikke det der test monster inde i maven

Anmeld Citér

15. februar 2023

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Der er jo heller intet forkert i at teste tidligt.  

men jeg har slet ingen problemer med at vente. Jeg har ikke det der test monster inde i maven

Hehe. Men jeg var lidt tvivlsom omkring hvornår jeg kunne begynde, men så kan jeg tage første test her om 1 dag hvor jeg er 3+0, så må vi se 

Anmeld Citér

15. februar 2023

Anonym

Anonym skriver:

Hehe. Men jeg var lidt tvivlsom omkring hvornår jeg kunne begynde, men så kan jeg tage første test her om 1 dag hvor jeg er 3+0, så må vi se 

Det kan du sagtens ja. Og lyder som om at selvom ønsket er stort at du også er helt indforstået med at resultatet kan være meget skuffende så tidligt  

krydser fingre for positive resultater

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.