Hvilket sygehus fødte du på? - oplevelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2023

Dutelidut

Profilbillede for Dutelidut

Jeg har født i Skejby en gang og i Randers en gang. Begge dele var gode oplevelser. I Randers er der virkelig meget plads. Nærmest en lejlighed - en halvdel med seng, stole og sådan. Og en halvdel med hospitalsseng og diverse udstyr. 

Jeg har været heldig at jeg har født to gange, hvor der ikke har været stor belastning på fødegangene. Det tænker jeg er rimeligt afgørende for ens oplevelse. Og det kan jo svinge meget alle steder. Selvom det nok er mest udtalt i de store byer.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2023

MillyMy

Profilbillede for MillyMy

Jeg fødte i Maj 2022 på Viborg, en ret ukompliceret fødsel, hvor vi kom hjem samme dag, så jeg ved ikke rigtig noget ang. Overnatning 

(Kan dog anbefale deres rundvisning på fødegangen og patienthotellet inden)

De var så søde og opmærksomme der! Og vi blev forkælet med god mad, dessert og is til vores store pige da hun kom for at se lillebror en rigtig god oplevelse 

Anmeld Citér

14. februar 2023

Tjubang

Profilbillede for Tjubang

Jeg har født på Randers sygehus 4 gange. Det har været gode oplevelser. Jeg synes at have læst at fødestuerne er lavet til sansefødestuer

Anmeld Citér

14. februar 2023

HilliHallo

To fødsler på Hvidovre i 2014 og 2017. Det var ikke nogle særpræget gode oplevelser. Både hvad angår støtte under fødslen og timerne efter plus oplevelsen på barselsgangen. 

Én fødsel på Hillerød i 2021. Virkelig kompetent og god oplevelse under fødsel og timerne efter. Tiden på barselsgangen var også god. Ikke sådan vuhuu, men fin. 

Anmeld Citér

14. februar 2023

Seldomseen

Profilbillede for Seldomseen

En gang på Hvidovre. Helt fantastisk . Der var jordmødre til stede under hele fødslen og dagene efter var også rigtig fine. 

Anmeld Citér

14. februar 2023

fehår

Jeg har født på tre forskellige sygehuse, og alle tre gange har det været meget, meget travlt. Fællesnævneren har været et presset sundhedsvæsen og ansatte, der har skullet løbe alt for for stærkt.

Anmeld Citér

14. februar 2023

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg har født 3 gange i Aalborg og det har været virkelig godt. Især min seneste fødsel hvor min søn var tæt på at dø under fødslen, var læger og jordemødre helt fantastiske, og takket være deres hjælp og professionalisme overlevede han. 

Barselsgang og patienthotel er dog under al kritik og virkelig ringe forhold. 

Anmeld Citér

14. februar 2023

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Lullu67 skriver:

Hvilket sygehus fødte du på og hvad var din oplevelse, måtte din partner overnatte hvis du fik kejsersnit, var der overskud osv?

Måske nogen som har født i Randers eller Viborg?

Jeg har født i randers 3 gange.

Rigtig god oplevelse alle gange. 1 fødsel endte I akut ks de 2 andre var planlagte ks. 

Rigtig gode og kompetente personale.

Ved 1 ks sov min mand hos mig, min søn er født kl 1 om natten.

Ved 2 og 3 ks er de født formiddag, her var min mand hos mig hele dagen, tog hjem til puttetid af større søskende.

Anmeld Citér

14. februar 2023

Roselil

Profilbillede for Roselil

Født to gange på Hvidovre, begge gange med helt unge jordmødre. Jeg var ikke i tvivl om at mit barn og jeg nok skulle overleve, men der var ingen omsorg eller støtte hverken under fødslen eller efter. 
født begge gange på helligdage, så tænker der sikkert har været presset med personale?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.