Hvilket sygehus fødte du på? - oplevelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.838 visninger
18 svar
0 synes godt om
13. februar 2023

Lullu67

Hvilket sygehus fødte du på og hvad var din oplevelse, måtte din partner overnatte hvis du fik kejsersnit, var der overskud osv?

Måske nogen som har født i Randers eller Viborg?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2023

Mt_2020

Fødte på Holbæk. Havde ingen god oplevelse. De valgte først at lave akut kejsersnit efter 55 timers vandafgang og to igangsættelser. Vores datter skulle genoplives og vi lå indlagt i 15 dage på neonatal. Så længe jeg var indlagt på barselsafsnittet, selvom jeg lå på neonatal måtte min mand sove der på et værelse. Da jeg blev udskrevet fra barselsafsnittet, sov vi alle på neonatal.

Anmeld Citér

13. februar 2023

koeapabshicar

jeg har født på Viborg. Partner må overnatte ved KS og de har et godt overskud og dejligt patient hotel. 

Anmeld Citér

13. februar 2023

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Jeg har født tre gange i Horsens, og det har været perfekt alle gange. Søde jordemødre, der har været på stuen under hele aktiv fødsel, bortset fra hvor jeg har fået epidural og har sovet nogle timer. 

Første gang blev vi to nætter på barselsgangen. Anden gang skulle vi blive, da både jeg og baby skulle observeres. Tredje gang fik jeg også lov at blive for at få hjælp til amning, da det har været svært de andre gange. Og fordi jeg havde brug for ro inden vi kom hjem til de to store, hvis jeg skulle have gang i amningen, og det var de helt forstående for, og der var heldigvis også plads. 

Selv om der måske har været travlt, har jeg aldrig bemærket det.

Jeg kender flere der har født i Randers, og de har været godt tilfredse

Anmeld Citér

13. februar 2023

Soonmom

Født fire gange på OUH.

De tre første gange virkelig fint og positivt

Sidste gange postivt nok med fødsel og professionel håndtering, da det gik galt. Efterfølgende på opvågning, D og Neo forfærdeligt og er med i mine overvejelser om vi skal have flere

Anmeld Citér

13. februar 2023

Tip!

Jeg har født 2 gange på Aalborg sygehus. 
1. gang var for 14 år siden- kan knap huske det. Fødte for 13 dage siden min 2. Søn og jeg havde en virkelig god fødsel. Min jordemoder var virkelig nærværende, hammer dygtig og ikke mindst empatisk. - Jeg arbejder med fødselsskadede børn til dagligt, og min jordemoder og jeg havde inden talt om overvågning af min baby til sidst i fødslen og at jeg hellere ville have akut KS end at min søn tog nogen form for skade. 

Anmeld Citér

13. februar 2023

Aimah

Profilbillede for Aimah

Jeg har født to gange på Hillerød Hospital og det var fantastisk! Mærkede ikke de var pressede, de gav sig god til og var tilstede i fødslerne! Jeg var på en sansestue med lys og lyd hvilket var hyggeligt første gang var vi på en stue med en dobbelt seng ved siden af fødesengen, så da min søn var født, lagde vi os over i den med farmand og spiste morgenmad

Anmeld Citér

13. februar 2023

B&J

Begge gange Hjørring sygehus første gang for 13år siden snart og nr 2 snart 1år siden og begge var de der for mig 100% også selv om den ene tog 13 timer og den anden 1 time og 15 minutter søde var der for mig og lyttede forstående jamen alt

Anmeld Citér

13. februar 2023

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Pks i 2009 på Skejby - virkelig god oplevelse

pks 2013 Viborg - træls oplevelse - tror kun jeg så den samme sygeplejerske en gang inde tre dage jeg var der. På et tidspunkt skulle en af dem hente en ny ammebrik til mig. Der gik 1,5 time inden hun kom retur og der havde jeg self givet min søn mad så godt jeg nu kunne.  Svaret på hvorfor det tog så lang tid var at der lige var kommer noget vigtigt ja Viborg er keg desværre ikke imponeret over

Anmeld Citér

13. februar 2023

Lwow

Jeg har lige født på Viborg sygehus her i december. En fantastisk oplevelse! 
desværre knapt så god oplevelse på patienthotellet da de havde rygende travlt. Dog har alle i min mødregruppe haft en fantastisk oplevelse på patienthotellet i Viborg så tror jeg har været uheldig. 

Men hele forløbet omkring ankomst og fødslen kunne jeg ikke have ønsket bedre!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.