Kortsluttet mikrobølgeovn - nervøs :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. februar 2023

Anonym

Soonmom skriver:

Hvad tænker du der skulle ske?

Ja en microovn lugter når den kortslutter, men I har luftet ud

Lyder meget overdrevet at sove hos andre fordi ens microovn er kortsluttet, undrede din mor sig ikke over årsagen ?

Men hvis en mikrobølgeovn kortslutter og der er røgudvikling… så skal der ikke meget røg til før det sidder i alt og det er meget meget svært at få væk igen ( har som skrevet i tråden, været ude for noget alla det samme)
synes du har en lidt nedladende tone overfor ts… du har jo ikke været i hendes hjem, så hvordan kan du bedømme om hun er overdreven? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. februar 2023

Soonmom

Anonym skriver:

Men hvis en mikrobølgeovn kortslutter og der er røgudvikling… så skal der ikke meget røg til før det sidder i alt og det er meget meget svært at få væk igen ( har som skrevet i tråden, været ude for noget alla det samme)
synes du har en lidt nedladende tone overfor ts… du har jo ikke været i hendes hjem, så hvordan kan du bedømme om hun er overdreven? 

Og?

Så vasker man tingene og lufter ud, hvad er det ts er bange for ?

Gravide må også gerne sidde ved et bål og lave snobrød , så hvad er det ts tænker der kan ske, det er på ingen måder nedladende, men jeg har svært ved at se logikken ?

Anmeld Citér

12. februar 2023

Anonym

Soonmom skriver:

Og?

Så vasker man tingene og lufter ud, hvad er det ts er bange for ?

Gravide må også gerne sidde ved et bål og lave snobrød , så hvad er det ts tænker der kan ske, det er på ingen måder nedladende, men jeg har svært ved at se logikken ?

Altså da det skete for os, var det ikke BARE at lufte ud, vores hus var ubeboeligt i 2 måneder. 
halvdelen af vores møbler skulle smides ud… røgen havde ødelagt dem. Alt skulle males og vi måtte ikke komme ind i huset fordi de havde stillet en maskine der kunne et eller andet i vores hus.
På hospitalet tog de det ganske alvorligt, vi blev observeret i flere timer. 
siger ikke det er så slemt ved ts, men jeg ved bare hvor frygteligt og slemt det kan være konstant at have en røglugt i næsen og det er hverken sundt eller rart. Så måske det er slemt nok hos ts når de ikke kan få lugten til at gå væk ved at lufte ud.
jo det er altså en nedladende måde at skrive på. Vi snakker hverken bål eller andre hyggelige aktiviter, ude i det fri,men at ens hjem lugter af røg. 
Men kan da bare konstatere at du aldrig har prøvet at bo i et hjem hvor der har været røgudvikling.

Anmeld Citér

15. februar 2023

Fertilitet123

Soonmom skriver:

Hvad tænker du der skulle ske?

Ja en microovn lugter når den kortslutter, men I har luftet ud

Lyder meget overdrevet at sove hos andre fordi ens microovn er kortsluttet, undrede din mor sig ikke over årsagen ?

Nej, det undrede hun sig ikke over. Hun er meget forstående over for, at jeg gerne vil passe på hendes barnebarn og udskammer mig ikke for det.

Vores lejlighed lugter i øvrigt stadig i en grad, hvor den er ubeboelig. Jeg forstår ikke helt, hvorfor der er sådan en hård tone herinde, når man lufter en bekymring - der i øvrigt har vist sig at være helt reel. Lugten hænger ved uanset udluftning. Vi skal have gang i en ozonmaskine for at få lugten (de usunde partikler) væk. Lugt er jo ikke bare lugt. Ting lugter, fordi det afgiver partikler.

Anmeld Citér

15. februar 2023

Anonym

Anonym skriver:

Det er fordi hun har haft mange tråde med bekymringer om lignende ting. Så jeg er ikke nedladende, blot omsorgsfuld.

Anmeld Citér

15. februar 2023

Fertilitet123

Min læge kender i øvrigt godt til, at jeg er mere bekymret end de fleste. De spørgsmål, som jeg stiller herinde, stiller jeg også til min læge. Han kan blot først svare flere dage senere, og derfor skriver jeg af og til herinde for at komme ud med angsten og føle mig lidt mindre alene.

Jeg ved ikke, om du har oplevet andet fra andre med angsttendenser, men at få at vide, at man er forkert, er ikke den bedste “omsorg” for mig i hvert fald.

Anmeld Citér

15. februar 2023

Anonym

Anonym skriver:

Det er fordi hun har haft mange tråde med bekymringer om lignende ting. Så jeg er ikke nedladende, blot omsorgsfuld.

Synes måske bare det er en lidt speciel måde at yde omsorg på. 
Kan virkelig sagtens forstå at ts føler sig forkert og meget lidt forstå, sådan som hun bliver mødt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.